Zakres obowiązków: Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z mediami; opracowanie materiałów informacyjnych i promocyjnych Muzeum; współorganizowanie prezentacji dotyczących przedsięwzięć podejmowanych przez Muzeum; organizowanie konferencji prasowych, monitoring mediów; udział w promowaniu działalności edukacyjnej i wystawienniczej Muzeum; udział w organizacji spotkań z ludźmi kultury i nauki; współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej instytucji; udział w pracach związanych z komunikacją i wizerunkiem Muzeum; obsługa strony internetowej Muzeum, serwisów społecznościowych oraz BIP-u; planowanie, budżetowanie i realizacja kampanii promocyjnych raportowanie efektów i bieżąca ewaluacja.---Praca w godz. 8:00-16:00.Pierwsza umowa na okres próbny (3 miesiące) kolejne na czas określony i nieokreślony.Mile widziane osoby niepełnosprawne.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy