Zakres obowiązków: Zakres obowiązków na stanowisku Sekretarz Szkoły.1. Prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurowej szkoły zgodnie z obowiązującymi przepisami.2. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym elektronicznej (poczta e-mail, system EZD RP).3. Przyjmowanie i ekspediowanie dokumentów, przygotowywanie projektów pism oraz przesyłek.4. Obsługa interesantów i kierowanie ruchem gości, organizowanie spotkań z dyrektorem szkoły.5. Obsługa telefoniczna szkoły.6. Prowadzenie ewidencji zwolnień uczniów z zajęć, konkursów, wycieczek szkolnych.7. Prowadzenie dokumentacji związanej z rekrutacją oraz wydawaniem zaświadczeń i legitymacji.8. Obsługa Systemu Informacji Oświatowej (SIO) oraz sporządzanie sprawozdań GUS i innych.9. Nadzór nad pieczęciami szkoły i zapewnienie bezpieczeństwa dokumentacji.10. Monitorowanie stanu technicznego urządzeń sekretariatu oraz bieżące zgłaszanie usterek.11. Gromadzenie i przygotowanie dokumentacji do archiwizacji.12. Obsługa urządzeń biurowych i poligraficznych.13. Zapewnienie ciągłości materiałów biurowych i środków potrzebnych do pracy sekretariatu.14. Współpraca z nauczycielami oraz obsługą administracyjno-finansową szkoły.15. Wykonywanie poleceń i zarządzeń dyrektora szkoły oraz prac doraźnych.16. Przestrzeganie zasad BHP, ochrony danych osobowych i obowiązujących regulaminów.17. Przyjmowanie zgłoszeń wewnętrznych (sygnalistów) i przekazywanie ich dyrektorowi.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy