ID ogłoszenia:4376579
Szukaj na: zoltyjez.com.pl

KOORDYNATOR INFRASTRUKTURY

PLN
OFERTY PUP
Kraków


Zakres obowiązków: Planowanie, organizowanie i obsługa procesów inwestycyjnych, modernizacyjnych, remontowych, konserwacyjnych; realizacja zadań związanych z administrowaniem nieruchomościami; przygotowywanie postępowań (zamówień i zapytań ofertowych) oraz realizacja postępowań dotyczących usług oraz prac (w tym remontowych i budowlanych); planowanie i nadzorowanie przeglądów (w tym okresowych oraz gwarancyjnych) związanych z eksploatacją obiektów i instalacjami oraz realizowanymi inwestycjami; opracowywanie dokumentacji oraz rozliczeń wniosków o dofinansowanie prac remontowych oraz modernizacyjnych; prowadzenie dokumentacji inwestycyjnej w tym gwarancyjnej związanej z realizowanymi inwestycjami, modernizacjami i remontami (wraz ze zgłaszaniem usterek); prowadzenie dokumentacji obiektu oraz sprawozdawczości; uczestniczenie w odbiorach robót (w tym częściowych oraz końcowych) wraz z kontrolą ich wykonania; zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, przepływu informacji oraz terminów rozliczeń; opracowywanie danych do umów oraz nadzór nad prawidłową realizacją umów zawartych; prowadzenie i koordynowanie współpracy z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi w zakresie mediów, inwestycji oraz infrastruktury; monitorowanie systemu kontroli dostępu i systemu klucza Master; nadzorowanie eksploatacji drukarek i kserokopiarek (w tym prowadzenie ewidencji materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń); koordynowanie realizacji umów zewnętrznych z operatorami telekomunikacyjnymi i administrowanie telefonami komórkowymi (w tym rozliczanie, analiza, dobór taryf, optymalizacja rozwiązań, sporządzanie i prowadzenie dokumentacji); dokonywanie kontroli liczników wody i energii elektrycznej.Praca w godz. 7:00-15:00.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • KOORDYNATOR INFRASTRUKTURY
  • Numer
  • StPr/25/3513
  • Dodane przez
  • Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Lubicz 48, 31-512 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
  • Zakres obowiązków
  • Planowanie, organizowanie i obsługa procesów inwestycyjnych, modernizacyjnych, remontowych, konserwacyjnych; realizacja zadań związanych z administrowaniem nieruchomościami; przygotowywanie postępowań (zamówień i zapytań ofertowych) oraz realizacja postępowań dotyczących usług oraz prac (w tym remontowych i budowlanych); planowanie i nadzorowanie przeglądów (w tym okresowych oraz gwarancyjnych) związanych z eksploatacją obiektów i instalacjami oraz realizowanymi inwestycjami; opracowywanie dokumentacji oraz rozliczeń wniosków o dofinansowanie prac remontowych oraz modernizacyjnych; prowadzenie dokumentacji inwestycyjnej w tym gwarancyjnej związanej z realizowanymi inwestycjami, modernizacjami i remontami (wraz ze zgłaszaniem usterek); prowadzenie dokumentacji obiektu oraz sprawozdawczości; uczestniczenie w odbiorach robót (w tym częściowych oraz końcowych) wraz z kontrolą ich wykonania; zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, przepływu informacji oraz terminów rozliczeń; opracowywanie danych do umów oraz nadzór nad prawidłową realizacją umów zawartych; prowadzenie i koordynowanie współpracy z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi w zakresie mediów, inwestycji oraz infrastruktury; monitorowanie systemu kontroli dostępu i systemu klucza Master; nadzorowanie eksploatacji drukarek i kserokopiarek (w tym prowadzenie ewidencji materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń); koordynowanie realizacji umów zewnętrznych z operatorami telekomunikacyjnymi i administrowanie telefonami komórkowymi (w tym rozliczanie, analiza, dobór taryf, optymalizacja rozwiązań, sporządzanie i prowadzenie dokumentacji); dokonywanie kontroli liczników wody i energii elektrycznej.Praca w godz. 7:00-15:00.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • -
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.09.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • 30.11.2025
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 4 670 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • administrator nieruchomości

Wymagania

  • Konieczne:
  • Zawody: Administrator nieruchomości (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 1),
      Wykształcenia: średnie branżowe,
      Uprawnienia: doświadczenie w pracy w zespole,
  • Inne:
  • Wykształcenie min. średnie (preferowane wyższe).Umiejętność czytania rysunków technicznych oraz dokumentacji projektowej. Doświadczenie w administrowaniu nieruchomością lub obsłudze procesów inwestycyjnych/remontowych; w prowadzeniu rozmów handlowych i negocjacji.Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (w tym oprogramowania biurowego w pracy grupowej) i urządzeń typu: drukarka, skaner; korzystanie z pełni praw publicznych.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • OPERA KRAKOWSKA W KRAKOWIE
  • Adres www
  • www.opera.krakow.pl
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Adres
  • Lubicz 48, 31-512 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
  • Osoba do kontaktu
  • Jolanta Sadowska
  • Numer telefonu
  • 12 296 62 05, 12 296 62 26
  • E-mail
  • hr@operakrakowska.pl