Zakres obowiązków: 1)Obsługa prawna organów i pracowników Urzędu oraz jednostek organizacyjnych Miasta i Gminy Olkusz.2)Zastępstwo procesowe przed sądami, trybunałami i innymi organami orzekającymi.3)Doradztwo prawne w zakresie działalności Urzędu oraz jednostek organizacyjnych Miasta i Gminy Olkusz.4)Udzielanie wyjaśnień i sporządzanie opinii prawnych.5)Uczestniczenie w sesjach Rady Miejskiej w Olkuszu w celu zapewnienia ich prawidłowego przebiegu pod względem prawnym.6)Prowadzenie rejestru spraw sądowych.7)Inne wynikające z ustawy o radcach prawnych.Szczegółowy zakres obowiązków oraz wymagane dokumenty aplikacyjne można uzyskać pod adresem e-mail:https://bip.malopolska.pl/umigolkusz,a,2718182,nabor-na-wolne-stanowisko-urzednicze-radca-prawny-biuro-prawne.html
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy