Zakres obowiązków: 1) Przyjmowanie osób zgłaszających się do GOIK, w tym przeprowadzanie wstępnej diagnozy sytuacji problemowej/kryzysu klientka/klientki w celu ustalenia planu pomocy i jego realizatorów.2) Prowadzenie poradnictwa rodzinnego obejmującego problemy funkcjonowania rodziny.3) Organizowanie i prowadzenie zajęć, pogadanek, prelekcji oraz grup/warsztatów edukacyjnych.4) Organizowanie i prowadzenie grup/warsztatów edukacyjnych, w tym dla rodziców dot. kompetencji wychowawczych.5) Organizowanie i prowadzenie grup wsparcia oraz współprowadzenie grup terapeutycznych zgodnie z występującym zapotrzebowaniem.6) Opracowanie i realizowanie programów profilaktycznych oraz podejmowanie innych działań pre interwencyjnych.7) Organizowanie systemu wsparcia dla osób i rodzin, które znalazły się w sytuacji kryzysowej.8) Podejmowanie, w uzasadnionych sytuacjach, interwencji w środowisku zgodnie z występującymi potrzebami.9) Udzielania wsparcia w formie telefonicznej.10) Współpraca z Sądem, Policją, służbą zdrowia, strażami, ośrodkami pomocy społecznej i innymi organizacjami pomocy społecznej, w ramach prowadzonej interwencji kryzysowej i wsparcia rodziny. 11) Udzielanie osobom zgłaszającym się pełnej informacji o przysługujących im prawach i uprawnieniach oraz o dostępnych formach pomocy.12) Prowadzenie dokumentacji klientów GOIK, w tym kart udzielonego wsparcia, w celu ewidencjonowania i monitorowania procesu pomocy.13) Obsługa systemu monitoringu wizyjnego.14) Przestrzeganie przepisów i procedur wewnętrznych GOIK.15) Sporządzanie sprawozdań, analiz i informacji zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie realizowanych zadań.16) Wykonywanie innych czynności zgodnych z posiadanymi kwalifikacjami i umiejętnościami zleconych doraźnie przez kierownika GOIK.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy