Zakres obowiązków: Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z Ustawą o rachunkowości i przepisami podatkowymi. Ewidencjonowanie, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych (faktury zakupowe, sprzedażowe, wyciągi bankowe, raporty kasowe itp.).Sporządzanie i wysyłka deklaracji podatkowych: VAT, CIT, PIT, JPK, IFT itp. Obliczanie i rozliczanie składek ZUS, w tym składki zdrowotnej dla różnych form opodatkowania.Przygotowywanie miesięcznych i rocznych sprawozdań finansowych, w tym bilansu i rachunku zysków i strat. Zamknięcia miesiąca i roku obrachunkowego – uzgadnianie kont, tworzenie rezerw, rozliczenia międzyokresowe.Kontrola poprawności i kompletności dokumentów księgowych oraz ich zgodności z obowiązującymi przepisami. Współpraca z urzędami skarbowymi, ZUS, audytorami i innymi instytucjami zew
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy