Zakres obowiązków: Prowadzenie ksiąg rachunkowych na podstawie dowodów księgowych w sposób zgodny z ustawą i obowiązującymi przepisami prawa. Rozliczanie należności i zobowiązań wynikających z przepisów wewnętrznych. Sporządzanie deklaracji podatkowych takich jak VAT(podatek od towarów i usług) oraz deklaracji ZUS (Zakład Ubezpieczeń Społecznych). Przechowywanie dowodów księgowych oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów finansowych. Współpraca z Urzędem Skarbowym, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Głównym Urzędem Statystycznym, Narodowym Bankiem Polski. Przygotowywanie przelewów bankowych, w taki sposób aby gotowe do podpisania trafiły do odpowiednich odbiorców. Zatwierdzanie dokumentów finansowych pod względem formalno-rachunkowym. Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia określonego w polityce rachunkowości, sporządzanie corocznych sprawozdań finansowych z działalności (bilansu, rachunku wyników czy rachunku zysków i strat oraz informacji dodatkowej). Wyliczanie i księgowanie rozliczeń międzyokresowych kosztów i przychodów, które są ustawowym obowiązkiem wyceny na dzień bilansowy składników aktywów i przychodów. Sporządzanie ewidencji wyposażenia ( spis z natury, księga inwentarzowa, protokoły zniszczenia). Prowadzenie spraw kadrowych i płacowych, w tym prowadzenie teczek osobowych pracowników, przygotowanie umów cywilnoprawnych, umów o pracę, sporządzanie list płac, rozliczanie wynagrodzeń i dodatków dla pracowników. Sporządzanie bieżących informacji finansowych na potrzeby zarządu. Wystawianie i księgowanie Faktur VAT.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy