Zakres obowiązków: Nadzór nad realizacją projektu zgodnie z obowiązującym planem finansowym. Pozyskiwanie środków finansowych na działalność stowarzyszenia (sponsorzy, konkursy ofert, fundacje itp.). Przygotowywanie wszelkich wymaganych dokumentów do konkursów. Opracowywanie kosztorysów, budżetów projektów i działań. Przygotowywanie sprawozdań finansowych wydatkowanych środków. Koordynowanie przygotowania i prowadzenia pełnej dokumentacji projektu. Bieżąca współpraca z Partnerami Projektu.(Urząd Miasta, Urząd Marszałkowski, Małopolski Urząd Wojewódzki, Kuratorium Oświaty, MOPS). Aktualizacja i monitorowanie harmonogramu projektu (m.in. raportowanie, koordynacja i poprawność dokumentacji). Odpowiedzialność za wdrożenia opracowanych procesów i procedur. Kontrola kosztów projektu. Współpraca z partnerami krajowymi i zagranicznymi. Tworzenie niezbędnej dokumentacji i raportów. Doradztwo techniczne wobec instytucji. Współtworzenie ofert i kalkulacji projektów. Sporządzanie zestawień oraz protokoły częściowe i końcowe. Przygotowywanie rozliczeń dotacji. Monitorowanie przebiegu działań nad projektem oraz nadzorowanie kwestii technicznych. Ustalanie harmonogramu realizacji projektu z instytucjami. Ewidencja i statystyka otrzymanych środków finansowych. Podejmowanie działań zaradczych i naprawczych w przypadku zgłoszonych problemów. Uczestniczenie w przeprowadzonych działaniach kontrolnych. Sporządzanie i archiwizowanie dokumentacji projektowej. Prowadzenie dokumentacji Zarządu Saltromu. Przygotowywanie wniosków do Sądu. Uaktualnianie danych na wypisie.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy