Zakres obowiązków: 1. Informowanie petentów w sprawach dotyczących świadczeń rodzinnych,funduszu alimentacyjnego, zasiłku dla opiekuna, świadczeń „Za życiem”,2. Wydawanie i przyjmowanie wniosków oraz udzielanie informacji w celu uzyskaniakompletu dokumentów koniecznych do złożenia wniosku o ustalenie prawa doświadczeń rodzinnych; świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń „Zażyciem, zasiłku dla opiekuna.3. Załatwianie spraw związanych z ustaleniem prawa do: świadczenia z funduszualimentacyjnego, zasiłku pielęgnacyjnego, świadczenia rodzicielskiego,jednorazowej zapomogi z tytułu urodzenia się dziecka, jednorazowegoświadczenia „Za życiem”, zasiłku rodzinnego wraz z dodatkami, świadczeniapielęgnacyjnego.4. Prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.5. Postępowanie admini.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy