Zakres obowiązków: 1. Obsługa sekretariatu:- przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz prowadzenie ewidencjikorespondencji przychodzącej i wychodzącej z Centrum,- obsługa interesantów, udzielanie informacji,- przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych, odbieranie i nadawaniefaksów, odbieranie poczty elektronicznej,- prawidłowe przechowywanie pism i dokumentów wg Instrukcji kancelaryjnej oraz Jednolitego rzeczowego wykazu akt Centrum,- zabezpieczenie i przechowywanie pieczęci urzędowych, druków ścisłegozarachowania i innych dokumentów,- przygotowywanie pism dla Dyrektora Centrum,- prowadzenie zaopatrzenia dla potrzeb biura, zamawianie materiałówbiurowych, dzienników lekcyjnych, dzienników zajęć pozalekcyjnych, i innych,- wspomaganie organizacyjne nauczycieli w przygotowaniu imprezi uroczystości szkolnych,- obsługa urządzeń znajdujących się w sekretariacie.2. Prowadzenie spraw uczniowskich:- prowadzenie wykazu uczniów,- załatwianie spraw związanych z przyjmowaniem uczniów na praktykęi przenoszeniem uczniów do innych klas,- przesyłanie frekwencji uczniów do szkół za okresy miesięczne,- koordynowanie wydawania uczniom odzieży ochronnej i kluczyków do szafek oraz prowadzenie ewidencji w tym zakresie,- prowadzenie ewidencji wycieczek i wyjść grupowych,- prowadzenie czynności związanych z egzaminami zawodowymi uczniów,- prowadzenie rejestru wypadków uczniów oraz stosownej dokumentacjipowypadkowej.3. Prowadzenie spraw dotyczących pracowników:- prowadzenie ewidencji urlopów pracowników administracji i obsługi,przygotowywanie projektu planu urlopów po konsultacji z zainteresowanymipracownikami i przedstawianie go Dyrektorowi Centrum do zatwierdzenia,wystawianie kart urlopowych,- prowadzenie ewidencji delegacji,- prowadzenie ewidencji obecności pracowników administracji i obsługi (listyobecności),- prowadzenie ewidencji i dokumentacji badań okresowych pracowników,przygotowanie skierowań na badania wstępne, okresowe i kontrolne,- prowadzenie rejestru wypadków pracowników oraz stosownej dokumentacji powypadkowej,- prowadzenie ewidencji przydzielonej odzieży roboczej pracownikomz uwzględnieniem obowiązujących w tym zakresie norm4. Wykonywanie innych zadań i prac dotyczących życia placówki zleconych przez Dyrektora Centrum.5. Właściwe zorganizowanie pracy zapewniające należyte i terminowewykonywanie zadań.6. Prowadzenie Archiwum Centrum, w tym nadzorowanie właściwegosporządzania, przechowywania i archiwizowania dokumentacji wszystkichkomórek Centrum, w tym dokumentacji pracowniczej mając na uwadzestosowne przepisy w zakresie archiwizacji.7. W razie potrzeby udział w pracach komisji inwentaryzacyjnych majątku Centrum.8. Wykorzystanie w codziennej pracy dostępnych programów i systemówkomputerowych z zakresu realizowanych obowiązków (np. MS Office, pocztaelektroniczna, e-Doręczenia, SIOEZ).9. Przygotowanie dokumentów będących w zakresie sprawowanych obowiązków służbowych do archiwizacji oraz protokolarne przekazanie ich do składnicy akt Centrum, zgodnie z obowiązującymi przepisami.10. Wykonywanie innych poleceń przełożonego mających związek ze świadczoną pracą, o ile nie są one sprzeczne z przepisami prawa lub umową o pracę.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy