Zakres obowiązków: •prowadzenie spraw związanych z naborami;•przygotowywanie dokumentów kadrowych (umowy o pracę, porozumienia, aneksy, wypowiedzenia zmieniające, świadectwa pracy itp.);•opracowywanie planów i organizacja szkoleń;•czuwanie nad terminową realizacją badań lekarskich pracowników i szkoleń BHP oraz współpraca z osobą/osobami odpowiedzialną za sprawy ds. BHP w zakresie organizacji szkoleń i wystawiania skierowań;•archiwizacja dokumentacji;•prowadzenie spraw związanych z praktykami, stażami i wolontariatem, pozyskiwanie dofinansowań;•prowadzenie rejestru delegacji dla pracowników;•zastępowalność pracownika ds. kadr;•przygotowywanie dokumentacji związanej z umowami cywilnoprawnymi w Muzeum, w tym m.in. ewidencji czasu pracy;•prowadzenie dokumentacji związanej z ewidencją czasu
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy