ID ogłoszenia:4363131
Szukaj na: zoltyjez.com.pl

INSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI

PLN
OFERTY PUP
Dąbrowa Górnicza


Zakres obowiązków: Wyposażanie państwowych i gminnych jednostek w trwały zarząd nieruchomościami i jego wygaszanie.Prowadzenie zasobów nieruchomości gminy, Skarbu Państwa i powiatu.Prowadzenie spraw o zasiedzenie nieruchomości.Prowadzenie spraw o zmianę celu oddania w użytkowanie wieczyste. Inne obowiązki zgodne z poleceniem przełożonego.Informacja o warunkach pracy i płacy na danym stanowisku: Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 m-cy. Kolejna może zostać zawarta czas określony lub nieokreślony.W przypadku możliwości zastosowania art. 22 ustawy o pracownikach samorządowych rodzaj umowy zostanie tożsamy z aktualnie obowiązującym.Wynagrodzenie pracownika samorządowego składa się z obligatoryjnych elementów:miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego 5000 brutto/ msc,dodatku za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy (5%-20% - zgodnie z ustawą),dodatkowego wynagrodzenia rocznego (tzw. 13stki zgodnie z ustawą),nagrody jubileuszowej po osiągnięciu wymaganego ogólnego stażu pracy (od 75%-400% zgodnie z ustawą).ZFŚS oraz KZP (Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa).Możliwość dołączenia do programu kart sportowych oraz ubezpieczeń grupowych na życie.Miejscem pracy jest siedziba urzędu bądź inne miejsce wskazane przez pracodawcę.Stanowisko pracy związane jest z pracą przy monitorze komputerowym pow. 4h dziennie, obsługą urządzeń biurowych, kontaktem z klientami oraz przemieszczaniem się wewnątrz budynku i poza nim. Osoba zatrudniona na tym stanowisku ma szansę zostać pełnoprawnym pracownikiem samorządowym w rozumieniu ustawy o pracownikach samorządowych ( aktualny Dz.U. 2024.1135.tj.).Dodatkowo pracownikom oferujemy: Stabilność zatrudnienia.Regularne godziny pracy, dzięki czemu zachowasz równowagę między życiem zawodowym a prywatnym (Work Life Balance).Przyjazne warunki umożliwiające pogodzenie sfery zawodowej z życiem prywatnym.Możliwość rozwoju zawodowego w pionie i poziomie struktury Urzędu Miejskiego.Podnoszenie kompetencji: udział w kursach, szkoleniach branżowych i miękkich.Podnoszenie kwalifikacji zawodowych - dofinansowanie do studiów wyższych, podyplomowych.Praca w zróżnicowanym zespole, pod okiem osób z dużym doświadczeniem zawodowym.Wdrożenie w merytoryczny zakres prac oraz w specyfikę funkcjonowania w strukturach Urzędu.Możliwość uczestnictwa w ciekawych projektach rozwijających Dąbrowę Górniczą i markę miasta. Lunch bar na terenie Urzędu.Bezpłatny, zadaszony i strzeżony parking dla samochodów, rowerów, skuterów, hulajnóg.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • INSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
  • Numer
  • StPr/25/0403
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • Wyposażanie państwowych i gminnych jednostek w trwały zarząd nieruchomościami i jego wygaszanie.Prowadzenie zasobów nieruchomości gminy, Skarbu Państwa i powiatu.Prowadzenie spraw o zasiedzenie nieruchomości.Prowadzenie spraw o zmianę celu oddania w użytkowanie wieczyste. Inne obowiązki zgodne z poleceniem przełożonego.Informacja o warunkach pracy i płacy na danym stanowisku: Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 m-cy. Kolejna może zostać zawarta czas określony lub nieokreślony.W przypadku możliwości zastosowania art. 22 ustawy o pracownikach samorządowych rodzaj umowy zostanie tożsamy z aktualnie obowiązującym.Wynagrodzenie pracownika samorządowego składa się z obligatoryjnych elementów:miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego 5000 brutto/ msc,dodatku za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy (5%-20% - zgodnie z ustawą),dodatkowego wynagrodzenia rocznego (tzw. 13stki zgodnie z ustawą),nagrody jubileuszowej po osiągnięciu wymaganego ogólnego stażu pracy (od 75%-400% zgodnie z ustawą).ZFŚS oraz KZP (Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa).Możliwość dołączenia do programu kart sportowych oraz ubezpieczeń grupowych na życie.Miejscem pracy jest siedziba urzędu bądź inne miejsce wskazane przez pracodawcę.Stanowisko pracy związane jest z pracą przy monitorze komputerowym pow. 4h dziennie, obsługą urządzeń biurowych, kontaktem z klientami oraz przemieszczaniem się wewnątrz budynku i poza nim. Osoba zatrudniona na tym stanowisku ma szansę zostać pełnoprawnym pracownikiem samorządowym w rozumieniu ustawy o pracownikach samorządowych ( aktualny Dz.U. 2024.1135.tj.).Dodatkowo pracownikom oferujemy: Stabilność zatrudnienia.Regularne godziny pracy, dzięki czemu zachowasz równowagę między życiem zawodowym a prywatnym (Work Life Balance).Przyjazne warunki umożliwiające pogodzenie sfery zawodowej z życiem prywatnym.Możliwość rozwoju zawodowego w pionie i poziomie struktury Urzędu Miejskiego.Podnoszenie kompetencji: udział w kursach, szkoleniach branżowych i miękkich.Podnoszenie kwalifikacji zawodowych - dofinansowanie do studiów wyższych, podyplomowych.Praca w zróżnicowanym zespole, pod okiem osób z dużym doświadczeniem zawodowym.Wdrożenie w merytoryczny zakres prac oraz w specyfikę funkcjonowania w strukturach Urzędu.Możliwość uczestnictwa w ciekawych projektach rozwijających Dąbrowę Górniczą i markę miasta. Lunch bar na terenie Urzędu.Bezpłatny, zadaszony i strzeżony parking dla samochodów, rowerów, skuterów, hulajnóg.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • -
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.08.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 5 000 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • pozostali pracownicy obsługi biurowej

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
      
  • Inne:
  • Niezbędne wymagania . Obywatelstwo polskie, jednak o stanowisko nie mogą ubiegać się osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (aktualny Dz.U. 2024.1135.tj.)Wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności: gospodarowanie nieruchomościami (w tym m. in. zarządzanie nieruchomościami, obrót nieruchomościami, szacowanie nieruchomości), administracja, ekonomiczna, geodezja, geologia, geografia, gospodarka przestrzenna. Doświadczenie zawodowe: minimum 3 letni staż pracy.Umiejętność obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną.Niezbędne formalności weryfikowane podczas rozmowy kwalifikacyjnej lub testu:Znajomość przepisów z zakresu: Kodeksu postępowania administracyjnego, Ustawy o gospodarce nieruchomościami, Specustawy drogowej w zakresie odszkodowań.WAŻNE - W przypadku spełnienia wymagań niezbędnych nie zapomnij dołączyć scanów dokumentów potwierdzających ich nabycie (dokumenty zeskanowane do jednego pliku PDF) Oczekiwane kompetencje miękkie. Identyfikacja z pracodawcą i miastem Dąbrowa Górnicza, komunikatywność, dążenie do rezultatów, otwartość na zmiany, elastyczność, obiektywizm, odpowiedzialność, rzetelność, sumienność, samodzielność.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej
  • Adres www
  • https://www.dabrowa-gornicza.pl/
  • Sposób aplikowania
  • za pośrednictwem urzędu
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
  • Adres
  • Sobieskiego 12, 41-300 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Anna Witkowska
  • Numer telefonu
  • 322623739 w. 233
  • E-mail
  • awitkowska@pup-dg.pl