Zakres obowiązków: Zadania główne:a) Obsługa zawartych porozumień w tym:- przygotowanie list dot. należnościw celu realizacji zobowiązań finansowych wynikających z zawartych przy zachowaniu wynikających z nich terminów płatności,- Monitorowanie wydatków i wpływów wynikających z zawartych porozumień,- Pomoc w prowadzeniu - obsługa rejestru porozumień,- Pomoc w prowadzeniu spraw dot. sprawozdawczościb) Koordynowanie umieszczania dzieciw pieczy zastępczej m, in. z postanowień sądowych, w trybie interwencyj'nym, dzieci pozostawionych w szpitalu oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanych,c) Współpraca z jednostki samorządu terytorialnego w zakresie realizacji porozumień dochodowych i wydatkowychzadania dodatkowe:a) W razie konieczności np. nieobecności wyznaczonych do tego pracowników w zespole, gromadzenie niezbędnej dokumentacji, weryfikacja i przygotowanie projektów porozumień,b) Wykonywanie poleceń bezpośredniego przełożonego wynikających z potrzeb zespołu4. Opis warunków pracy na stanowisku objętym ogłoszeniem- praca z narażeniem na stres,- praca jednozmianowa w równoważnym systemie czasu pracy,- praca biurowa z obsługą monitora ekranowego,- praca w budynku z barierami architektonicznymi (brak windy, brak toalety dla osób niepełnosprawnych)5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu po przedzającym datę upublicznienie ogłoszenia przekracza 6%.Data zatrudnienia: sierpień 2025 r.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy