ID ogłoszenia:4362913
Szukaj na: zoltyjez.com.pl

REFERENT/INSPEKTOR/STARSZY INSPEKTOR W ZESPOLE FINANSOWANIA PIECZY ZASTĘPCZEJ

PLN
OFERTY PUP
Zabrze


Zakres obowiązków: Zadania główne:a) Obsługa zawartych porozumień w tym:- przygotowanie list dot. należnościw celu realizacji zobowiązań finansowych wynikających z zawartych przy zachowaniu wynikających z nich terminów płatności,- Monitorowanie wydatków i wpływów wynikających z zawartych porozumień,- Pomoc w prowadzeniu - obsługa rejestru porozumień,- Pomoc w prowadzeniu spraw dot. sprawozdawczościb) Koordynowanie umieszczania dzieciw pieczy zastępczej m, in. z postanowień sądowych, w trybie interwencyj'nym, dzieci pozostawionych w szpitalu oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanych,c) Współpraca z jednostki samorządu terytorialnego w zakresie realizacji porozumień dochodowych i wydatkowychzadania dodatkowe:a) W razie konieczności np. nieobecności wyznaczonych do tego pracowników w zespole, gromadzenie niezbędnej dokumentacji, weryfikacja i przygotowanie projektów porozumień,b) Wykonywanie poleceń bezpośredniego przełożonego wynikających z potrzeb zespołu4. Opis warunków pracy na stanowisku objętym ogłoszeniem- praca z narażeniem na stres,- praca jednozmianowa w równoważnym systemie czasu pracy,- praca biurowa z obsługą monitora ekranowego,- praca w budynku z barierami architektonicznymi (brak windy, brak toalety dla osób niepełnosprawnych)5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu po przedzającym datę upublicznienie ogłoszenia przekracza 6%.Data zatrudnienia: sierpień 2025 r.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • REFERENT/INSPEKTOR/STARSZY INSPEKTOR W ZESPOLE FINANSOWANIA PIECZY ZASTĘPCZEJ
  • Numer
  • StPr/25/0693
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • 41-800 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • Zadania główne:a) Obsługa zawartych porozumień w tym:- przygotowanie list dot. należnościw celu realizacji zobowiązań finansowych wynikających z zawartych przy zachowaniu wynikających z nich terminów płatności,- Monitorowanie wydatków i wpływów wynikających z zawartych porozumień,- Pomoc w prowadzeniu - obsługa rejestru porozumień,- Pomoc w prowadzeniu spraw dot. sprawozdawczościb) Koordynowanie umieszczania dzieciw pieczy zastępczej m, in. z postanowień sądowych, w trybie interwencyj'nym, dzieci pozostawionych w szpitalu oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanych,c) Współpraca z jednostki samorządu terytorialnego w zakresie realizacji porozumień dochodowych i wydatkowychzadania dodatkowe:a) W razie konieczności np. nieobecności wyznaczonych do tego pracowników w zespole, gromadzenie niezbędnej dokumentacji, weryfikacja i przygotowanie projektów porozumień,b) Wykonywanie poleceń bezpośredniego przełożonego wynikających z potrzeb zespołu4. Opis warunków pracy na stanowisku objętym ogłoszeniem- praca z narażeniem na stres,- praca jednozmianowa w równoważnym systemie czasu pracy,- praca biurowa z obsługą monitora ekranowego,- praca w budynku z barierami architektonicznymi (brak windy, brak toalety dla osób niepełnosprawnych)5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu po przedzającym datę upublicznienie ogłoszenia przekracza 6%.Data zatrudnienia: sierpień 2025 r.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • inna
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • -
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.08.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 4 900 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • pracownik biurowy

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
      
  • Inne:
  • Wymagania niezbędne:- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo jednego z państw Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,- kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- kandydat nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym- cieszy się nieposzlakowaną opinią,- wykształcenie: wyższe, - doświadczenie zawodowe: minimum 1 rok stażu pracy (mile widziane w jednostce organizacyjnej pomocy społecznej lub organizatora pieczy zastępczej),- znajomość przepisów: ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej oraz ustawy o finansach publicznych i ustawy o pomocy społecznej,- biegła obsługa komputera (Word, Exel, Open Office), obsługa poczty elektronicznej,- niezbędne predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, systematyczność, skrupulatność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz umiejętność pracy pod presją czasu.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Zabrzu
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
  • Adres
  • 3 Maja 16/pokój 223, 41-800 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Dział Organizacyjny i Spraw Pracowniczych
  • Numer telefonu
  • -
  • E-mail
  • -