ID ogłoszenia:4362645
Szukaj na: zoltyjez.com.pl

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWY

PLN
OFERTY PUP
Ruda Śląska


Zakres obowiązków: prowadzenie budżetów projektów realizowanych przez Stowarzyszenie, finansowanych głównie ze środków miasta Ruda Śląska, ministerialnych, unijnych oraz budżetu Stowarzyszenia:* prowadzenie ewidencji przychodów i kosztów w Excelu,* nadzorowanie zgodności wydatków z umową o dofinansowanie, harmonogramem projektu itp.,* wprowadzanie do budżetów i kosztorysów niezbędnych zmian, jeśli zajdzie taka konieczność,* wykonywanie płatności - bankowych i gotówkowych,* rozliczanie projektów zgodnie z umową o dofinansowanie, wytycznymi i przepisami,- opisywanie faktur zgodnie z wytycznymi, przygotowywanie ich do biura rachunkowego w podziale na realizowane projekty, sprawdzanie ich pod względem merytorycznym,- przygotowywanie, w porozumieniu z biurem rachunkowym, umów o pracę/zlecenia, kompletowanie niezbędnych dokumentów kadrowych,- sprawdzanie i weryfikowanie sprawozdań z realizacji projektów, kompletowanie dokumentów niezbędnych do ich sporządzenia przez biuro rachunkowe,- przygotowywanie dokumentów do kontroli i udział w kontrolach,- prowadzenie i aktualizacja, porządkowanie i opisywanie niezbędnej dokumentacji umożliwiającej funkcjonowanie organizacji (papierowej i elektronicznej), tj. umowy dot. realizacji usług, współpracy z instytucjami prywatnymi i publicznymi, umowy darowizn/sponsorskie itp.- prowadzenie biura Stowarzyszenia, czuwanie nad bieżącymi sprawami formalnymi, odbieranie telefonu, zbieranie danych, dokumentów, kontrola ich poprawności,- codzienna współpraca z zespołem projektowym.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWY
  • Numer
  • StPr/25/0571
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Halembska 21, 41-706 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • prowadzenie budżetów projektów realizowanych przez Stowarzyszenie, finansowanych głównie ze środków miasta Ruda Śląska, ministerialnych, unijnych oraz budżetu Stowarzyszenia:* prowadzenie ewidencji przychodów i kosztów w Excelu,* nadzorowanie zgodności wydatków z umową o dofinansowanie, harmonogramem projektu itp.,* wprowadzanie do budżetów i kosztorysów niezbędnych zmian, jeśli zajdzie taka konieczność,* wykonywanie płatności - bankowych i gotówkowych,* rozliczanie projektów zgodnie z umową o dofinansowanie, wytycznymi i przepisami,- opisywanie faktur zgodnie z wytycznymi, przygotowywanie ich do biura rachunkowego w podziale na realizowane projekty, sprawdzanie ich pod względem merytorycznym,- przygotowywanie, w porozumieniu z biurem rachunkowym, umów o pracę/zlecenia, kompletowanie niezbędnych dokumentów kadrowych,- sprawdzanie i weryfikowanie sprawozdań z realizacji projektów, kompletowanie dokumentów niezbędnych do ich sporządzenia przez biuro rachunkowe,- przygotowywanie dokumentów do kontroli i udział w kontrolach,- prowadzenie i aktualizacja, porządkowanie i opisywanie niezbędnej dokumentacji umożliwiającej funkcjonowanie organizacji (papierowej i elektronicznej), tj. umowy dot. realizacji usług, współpracy z instytucjami prywatnymi i publicznymi, umowy darowizn/sponsorskie itp.- prowadzenie biura Stowarzyszenia, czuwanie nad bieżącymi sprawami formalnymi, odbieranie telefonu, zbieranie danych, dokumentów, kontrola ich poprawności,- codzienna współpraca z zespołem projektowym.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.08.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 5 500 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • pracownik biurowy

Wymagania

  • Konieczne:
  •      Uprawnienia: obsługa programu EXCEL,
  • Pożądane:
  •    Wykształcenia: średnie zawodowe,
      
  • Inne:
  • Poszukiwana osoba, która będzie odpowiedzialna za rozliczanie dotacji na realizację naszych projektów z różnych źródeł finansowania, zapanuje nad budżetami projektowymi i zadaniami administracyjnymi związanymi z prowadzeniem działalności Stowarzyszenia.Jeśli masz doświadczenie w rozliczaniu projektów społecznych, Excela w małym paluszku, lubisz kiedy wszystko jest na swoim miejscu i w tabelkach zgadza się co do grosza, a do tego potrafisz załatwić różne inne papierkowe i organizacyjne kwestie - to stanowisko jest dla Ciebie!Pracodawca poszukuje osoby która - ma doświadczenie w rozliczaniu projektów finansowanych ze środków publicznych (np. fundusze miejskie/ministerialne, FIO, NOWEFIO, EFS, POWER itp.), - zna dobrze Excela i lub z nim pracować - jest dokładna i zorganizowana, dba o szczegóły, a dążenie do tego żeby wszystko się uzgodniło daje jej satysfakcję, a nie wywołuje frustrację, - potrafi myśleć logicznie, czytać ze zrozumieniem (także umowy i wytyczne), analizować dane i wyciągać z nich logiczne wnioski, - potrafi pracować z dokumentami i lubi, gdy rzeczy są poukładane, - potrafi komunikować się i z życzliwością współpracować z ludźmi, także tymi dla których porządek w dokumentach jest nieco większym wyzwaniem ;), - szuka rozwiązań, proponuje usprawnienia, bierze odpowiedzialność, za to, co leży w zakresie jej obowiązków. Mile widziane - doświadczenie w pracy w NGO i znajomość jej realiów, - umiejętność rozliczania projektów współfinansowanych z funduszy unijnych, przygotowywania wniosków o płatność, obsługa LSI2021, CST itp. Pracodawca oferuje: - zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę, - pracę w biurze w Rudzie Śląskiej Halembie, elastyczność godzinową, - możliwość wykorzystania swoich umiejętności i doświadczenia w realizacji ciekawych i różnorodnych projektów, które mają sens, - stanowisko pracy o wysokim poziomie samodzielności, - możliwość zdobywania nowej wiedzy i umiejętności, podnoszenia kwalifikacji, otwartość na realizację własnych pomysłów i inicjatyw, - pracę w zespole, dla którego ważna jest dobra atmosfera i otwarta komunikacja, - wynagrodzenie uzależnione od dotychczasowego doświadczenia.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • STOWARZYSZENIE ŚWIĘTEGO FILIPA NEREUSZA
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
  • Adres
  • Leśna 37, 41-706 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • -
  • Numer telefonu
  • 513 969 884
  • E-mail
  • biuro@nereusz.pl