Zakres obowiązków: prowadzenie budżetów projektów realizowanych przez Stowarzyszenie, finansowanych głównie ze środków miasta Ruda Śląska, ministerialnych, unijnych oraz budżetu Stowarzyszenia:* prowadzenie ewidencji przychodów i kosztów w Excelu,* nadzorowanie zgodności wydatków z umową o dofinansowanie, harmonogramem projektu itp.,* wprowadzanie do budżetów i kosztorysów niezbędnych zmian, jeśli zajdzie taka konieczność,* wykonywanie płatności - bankowych i gotówkowych,* rozliczanie projektów zgodnie z umową o dofinansowanie, wytycznymi i przepisami,- opisywanie faktur zgodnie z wytycznymi, przygotowywanie ich do biura rachunkowego w podziale na realizowane projekty, sprawdzanie ich pod względem merytorycznym,- przygotowywanie, w porozumieniu z biurem rachunkowym, umów o pracę/zlecenia, kompletowanie niezbędnych dokumentów kadrowych,- sprawdzanie i weryfikowanie sprawozdań z realizacji projektów, kompletowanie dokumentów niezbędnych do ich sporządzenia przez biuro rachunkowe,- przygotowywanie dokumentów do kontroli i udział w kontrolach,- prowadzenie i aktualizacja, porządkowanie i opisywanie niezbędnej dokumentacji umożliwiającej funkcjonowanie organizacji (papierowej i elektronicznej), tj. umowy dot. realizacji usług, współpracy z instytucjami prywatnymi i publicznymi, umowy darowizn/sponsorskie itp.- prowadzenie biura Stowarzyszenia, czuwanie nad bieżącymi sprawami formalnymi, odbieranie telefonu, zbieranie danych, dokumentów, kontrola ich poprawności,- codzienna współpraca z zespołem projektowym.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy