Zakres obowiązków: prowadzenie pełnej dokumentacji płacowej, naliczanie wynagrodzenia za pracę ze stosunków pracy oraz umów cywilno-prawnych, naliczanie ekwiwalentów za urlopy wypoczynkowe, naliczanie pracownikom zasiłków ubezpieczenia społecznego, tj. chorobowe, macierzyńskie, wychowawcze zgodnie z obowiązującymi przepisami, dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń, tj. składek związkowych, składek PZU, pożyczek mieszkaniowych, MKZP, zajęć komorniczych, składek PPK, przygotowywanie przelewów wynagrodzeń oraz potrąceń, sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej do ZUS, US, PPK, obsługa pracowników jednostek oświatowych w zakresie bieżących spraw płacowych i podatkowych, sporządzanie PIT 4R, PIT-11 dla obsługiwanych pracowników, sporządzanie sprawozdań zgodnie z art. 30a KN.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy