Zakres obowiązków: - Zakres obowiązków:1. Codzienne sprzątanie po zakończeniu lekcji - otworzyć okna w salach lekcyjnych, gabinetach i innych pomieszczeniach przydzielonych do sprzątania.2. Zamieść i umyć podłogi, umyć cokoły wokół ścian, wykładzinę odkurzyć.3. W miarę potrzeby odsuwać przedmioty ruchome (ławki, stoły).4. Codziennie opróżniać i umyć kosze.5. Zmyć tablice, zetrzeć na mokro kurz z mebli i parapetów okiennych.6. Codziennie umyć i zdezynfekować urządzenia sanitarno-higieniczne oraz podłogę i lamperię przy sanitariatach.7. W przypadku remontu na terenie budynku przygotować do niego pomieszczenia a po remoncie dokładnie posprzątać.8. Podlewać kwiaty doniczkowe.9. Po zakończeniu sprzątania zabezpieczyć pomieszczenia szkolne (zamknąć okna i drzwi, sprawdzić kurki wodociągowe, wygasić światła).10. W przypadku nieobecności portiera zastępować go wg harmonogramu przygotowanego przez wicedyrektora.11. Pracownik obsługi zobowiązany jest do stosowania przepisów BHP w pracy.12. Pracownik obsługi zobowiązany jest do wykonywania innych prac zleconych przez dyrektora i wicedyrektorów Zespołu, wynikających z organizacji pracy Zespołu, zgodnie z przepisami Kodeksu Pracy.- Praca w godzinach: 12:30-18:30.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy