Zakres obowiązków: BRANŻA/RODZAJ PRACY:- biurowaZAKRES PODSTAWOWYCH OBOWIAZKÓW:* Zapewnienie obsługi organizacyjnej przy zadaniach realizowanych przez Członków Zarządu orazSekretarza GZM,* Koordynacja sprawnej obsługi klienta zewnętrznego i wewnętrznego poprzez zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów oraz informacji,* Prowadzenie kalendarza spotkań Członków Zarządu GZM,* Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu w ramach realizowanych zadań,* Zarządzanie korespondencją zgodnie z dekretacjami i Instrukcją Kancelaryjną oraz archiwizacjadokumentacji,* Realizacja zadań zleconych przez Dyrektora Departamentu oraz bezpośredniego przełożonego,* Realizacja zadań wynikająpełny zakres pod linkiem: https://bip.metropoliagzm.pl/oferta-pracy/134229/specjalista-w-departamencie-zarzadu-i-zgromadzenia-metropolii-w-wydziale-obslugi-zarzadu-i-zgromadzenia-metrpolii-dz-03-2025DODATKOWE PREMIE IBENEFITY:* stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę* ruchomy czas pracy możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godzinami 6:30 a 8:30* dodatek stażowy w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego od udokumentowanego stażu pracy* dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka* nagrody jubileuszowe możliwość podnoszenia kwalifikacji w szkoleniach zewnętrznych i wewnętrznych, studiach podyplomowych oraz kursach językowych* świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dofinansowania do wypoczynku, świadczenia z okazji Dnia Dziecka, dofinansowania do świadczeń sportowo-rekreacyjnych lub kulturalno-oświatowych, pożyczki mieszkaniowe możliwość skorzystania z usług Benefit Systems - Program MultiSportoraz MultiLife* grupowe ubezpieczenia na życie* lokalizację z dogodnym połączeniem komunikacyjnym* wsparcie zespołu
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy