Zakres obowiązków: Prowadzenie pełnej rachunkowości jednostki.Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.Dokonywanie wstępnej kontroli:zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, akceptowanie i zatwierdzenie dokumentów stanowiących podstawę do wypłaty.Sporządzanie wniosków i powiadomień o zmiany w planie: wydatków i dochodów budżetowych oraz w planie: wydatków i dochodów rachunku dochodów własnych (według podziału klasyfikacji budżetowej). Sporządzanie sprawozdań finansowych i analiz w zakresie realizacji budżetu, GUS w zakresie środków trwałych.Sporządza: Bilans, Rachunek zysków i strat, sprawozdawczość finansową roczną, zestawienia zmian w Funduszu Jednostki.Sporządza deklaracje PFRON na podstawie danych uzyskanych z działu kadr Rozliczanie podatku Vat-7 (w tym sporządzanie deklaracji).Naliczanie i przekazanie na konto odpisu na ZFŚS.Wnioskuje i przestrzega terminów przeprowadzania inwentaryzacji i jej rozliczania.Kieruje, organizuje i prowadzi nadzór nad pracą podległych pracowników księgowości.Wykonuje inne zadania zlecone przez Dyrektora jednostki w ramach stanowiska pracy.https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=257&sub_dok_id=104362&nab_id=12736&MODE=nab&ACT=info
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy