Zakres obowiązków: 1) kierowanie jednostką i reprezentowanie jej na zewnątrz w zakresie powierzonych uprawnień,2) opracowanie wymaganych przepisami prawa dokumentów dotyczących funkcjonowania Środowiskowego Domu Samopomocy oraz sporządzanie sprawozdań,3) prowadzenie spraw i podejmowanie decyzji w granicach posiadanych upoważnień,4) zarządzanie mieniem jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zapewnienie jego ochrony i należytego utrzymania,5) dbałość o zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego poziomu usług świadczonych ŚDS i pozyskiwanie uczestników,6) przestrzeganie dyscypliny finansowej i budżetowej środków do realizacji zadań statutowych ŚDS,7) wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec pracowników Środowiskowego Domu Samopomocy,8) wykonywanie kontroli zarządczej w ŚDS,9) współpraca z Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Brzeźnicy w zakresie realizacji zadań ŚDS.10) wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy