Zakres obowiązków: 1) Przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień na podstawie ustawy Prawo do zamówień publicznych oraz na podstawie wewnętrznego Regulaminu zamówień publicznych;2) Przekazywanie i publikowanie właściwych ogłoszeń;3) Prowadzenie korespondencji z wykonawcami w sprawach związanych z postępowaniami i ich realizacją;4) Przesyłanie do UZP informacji wymaganych przepisami;5) Przygotowywanie umów o udzielenie zamówień publicznych;6) Udział w pracach Komisji przetargowej;7)Współpraca z komórkami merytorycznymi przy przygotowywaniu dokumentacji zamówień;8) Sporządzanie i aktualizacja planu zamówień;9) Sporządzanie sprawozdania z udzielonych zamówień;10) Prowadzenie kancelarii jednostki;11) Nadzór nad pracą kierowcy oraz rozliczenia zużycia paliwa;12) Prowadzenie rejestru oraz wydawanie odzieży ochronnej;13) Sporządzanie sprawozdań na polecenie przełożonych (CAS, GUS i inne);14) Redagowanie zleconych pism urzędowych, regulaminów, procedur wewnętrznych itp.15) Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie Domu Pomocy Społecznej w Czernej oraz na stronie BIP jednostki
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy