ID ogłoszenia:4359821
Szukaj na: zoltyjez.com.pl

ADMINISTRATOR

PLN
OFERTY PUP
Czerna


Zakres obowiązków: 1) Przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień na podstawie ustawy Prawo do zamówień publicznych oraz na podstawie wewnętrznego Regulaminu zamówień publicznych;2) Przekazywanie i publikowanie właściwych ogłoszeń;3) Prowadzenie korespondencji z wykonawcami w sprawach związanych z postępowaniami i ich realizacją;4) Przesyłanie do UZP informacji wymaganych przepisami;5) Przygotowywanie umów o udzielenie zamówień publicznych;6) Udział w pracach Komisji przetargowej;7)Współpraca z komórkami merytorycznymi przy przygotowywaniu dokumentacji zamówień;8) Sporządzanie i aktualizacja planu zamówień;9) Sporządzanie sprawozdania z udzielonych zamówień;10) Prowadzenie kancelarii jednostki;11) Nadzór nad pracą kierowcy oraz rozliczenia zużycia paliwa;12) Prowadzenie rejestru oraz wydawanie odzieży ochronnej;13) Sporządzanie sprawozdań na polecenie przełożonych (CAS, GUS i inne);14) Redagowanie zleconych pism urzędowych, regulaminów, procedur wewnętrznych itp.15) Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie Domu Pomocy Społecznej w Czernej oraz na stronie BIP jednostki

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • ADMINISTRATOR
  • Numer
  • StPr/2025-07-04/1181
  • Dodane przez
  • Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Czerna 110, 32-063 Czerna, powiat: krakowski, woj: małopolskie
  • Zakres obowiązków
  • 1) Przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień na podstawie ustawy Prawo do zamówień publicznych oraz na podstawie wewnętrznego Regulaminu zamówień publicznych;2) Przekazywanie i publikowanie właściwych ogłoszeń;3) Prowadzenie korespondencji z wykonawcami w sprawach związanych z postępowaniami i ich realizacją;4) Przesyłanie do UZP informacji wymaganych przepisami;5) Przygotowywanie umów o udzielenie zamówień publicznych;6) Udział w pracach Komisji przetargowej;7)Współpraca z komórkami merytorycznymi przy przygotowywaniu dokumentacji zamówień;8) Sporządzanie i aktualizacja planu zamówień;9) Sporządzanie sprawozdania z udzielonych zamówień;10) Prowadzenie kancelarii jednostki;11) Nadzór nad pracą kierowcy oraz rozliczenia zużycia paliwa;12) Prowadzenie rejestru oraz wydawanie odzieży ochronnej;13) Sporządzanie sprawozdań na polecenie przełożonych (CAS, GUS i inne);14) Redagowanie zleconych pism urzędowych, regulaminów, procedur wewnętrznych itp.15) Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie Domu Pomocy Społecznej w Czernej oraz na stronie BIP jednostki
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.01.2026
  • Data zakończenia pracy:
  • 30.06.2026
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 5 200 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • specjalista do spraw zamówień publicznych

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
      
  • Pożądane:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat), administracyjne,
      
  • Inne:
  • Wykształcenie wyższe umożliwiające pracę na stanowisku daministratora, stosownie do opisu stanowiska lub średnie umożliwiające pracę na stanowisku administratora i posiada co najmniej 4-letni staż pracy.1. Znajomość przepisów prawa związanych z zakresem zadań realizowanych na danym stanowisku, a w szczególnościniżej wymienionych: ustawa prawo zamówień publicznych, ustawa o finansach publicznych, ustawa o samorządzie powiatowym, ustawa o pomocy społecznej, ustawa o pracownikach samorządowych oraz przepisów wykonawczych tych ustaw.2.Mile widziane doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych;3.Znajomość struktury i zasad funkcjonowania Domu Pomocy Społecznej;4.Ogólna wiedza na temat zasad funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego;5.Umiejętność biegłej obsługi komputera;6. Umiejętność pracy w zespole, utrzymywanie prawidłowych relacji ze współpracownikami oraz mieszkańcami Domu Pomocy Społecznej.7. Umiejętność przygotowania dokumentacji merytorycznej. Posiadanie predyspozycji: odpornośc na stres, odpowiedzialność, sumienność, rzetelność, umiejętność szybkiego i skutecznego pozyskiwania wiedzy oraz praktycznego jej wykorzystywania, komunikatywność, kreatywność i innowacyjność w działaniach na rzecz jednostki zatrudniającej.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • DOM POMOCY SPOŁECZNEJ
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
  • Adres
  • Czerna 110, 32-063 Czerna, powiat: krakowski, woj: małopolskie
  • Osoba do kontaktu
  • Tomasz Smółka
  • Numer telefonu
  • 12 2820219 w 12
  • E-mail
  • kadry@dpsczerna.pl