Zakres obowiązków: - współpraca z firmą utrzymującą czystość i zieleń w budynku Spółki,- współpraca z firmą ochraniającą budynek,- ewidencja środków trwałych i wyposażenia budynku,- fakturowanie kontrahentów zewnętrznych,- wykonywanie podstawowych prac biurowych: merytoryczne opisywanie faktur, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów,- prace przy przygotowaniu eventów, koncertów w siedzibie pracodawcy i na terenie małopolski (gotowość do wyjazdów),- techniczne utrzymanie budynku tj. dokonywanie wpisów w Książce Obiektu Budowlanego, prowadzenie dokumentacji będącej załącznikami do KOB, zlecenie i nadzór nad wykonywanymi przeglądami nieruchomości,- prace konserwatorskie,- realizacja zakupów na potrzeby Spółki,- przeprowadzanie inwentaryzacji,- realizacja zadań zleconych przez przełożonego.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy