Opis zadań: 1. Zapoznanie się z przepisami BHP, ppoż, regulaminem pracy, obowiązkami na stanowisku pracy.2. Zapoznanie się z zadaniami i strukturą organów administracji rządowej, zasadami prawnymi funkcjonowania administracji, jednolitym rzeczowym wykazem akt, instrukcją kancelaryjną, obiegiem dokumentów i zasadami prowadzenia korespondencji oraz przepisami prawa z zakresu działania Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Krakowie.3. Bieżąca obsługa administracyjna Wydziału w tym:obsługiwanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej;udział w obiegu dokumentów;prowadzenie rejestru podróży służbowych.4. Udział:w opracowaniu opinii i postanowień dotyczących uzgodnień lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz warunków zabudowy i wprowadzanie ich do bazy danych,w opiniowaniu decyzji dot. Wycinki drzew w pasach drogowych,w procedurze szacowania szkód wyrządzonych przez bobry,w przygotowaniu decyzji z zakresu ochrony gatunkowej.Archiwizowanie dokumentacji Wydziału.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy