Zakres obowiązków: Profesjonalna bieżąca obsługa przyjeżdżających i wyjeżdżających Gości, spraw związanych z pobytem, zarówno w trakcie jego trwania, jak i po zakończeniu.Przyjmowanie rezerwacji telefonicznych, mailowych i osobistych.Dopełnianie formalności związanych z pobytem (zameldowanie, rozliczenie pobytu, wystawianie faktur, wymeldowanie)Obsługa systemu rezerwacyjnego i zarządzanie dokumentacją.Udzielanie informacji na temat hotelu, atrakcji turystycznych w Krakowie oraz okolicyOrganizowanie na prośbę gości dodatkowe usługi, takie jak zamówienie taksówki, rezerwacja stolika w restauracji, dostarczenie specjalnych udogodnień do pokoju czy pomoc w planowaniu pobytu. Współpraca z innymi działami hotelu w celu zapewnienia spójnej i wyjątkowej obsługi. Prowadzenie bieżącej ewidencji pokoi czystych i wymagających posprzątania, wolnych pokoi i przewidzianych do zwolnienia.Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję Gości i pracowników.Reprezentowanie hotelu w sposób profesjonalny i uprzejmy.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy