Zakres obowiązków: Prowadzenie sekretariatu i obsługi kancelaryjnej Zarządu i Rady Nadzorczej. Nadzór nad obiegiem dokumentów: przyjmowanie, rejestrowanie i przekazywanie Prezesowi Zarządu. Elektroniczny obieg dokumentów, w tym odbieranie faktur elektronicznych z ebok. Prowadzenie książki nadawczej oraz rejestrowanie i wysyłanie korespondencji na zewnątrz. Przyjmowanie połączeń telefonicznych oraz ich przekierowywanie do odpowiednich osób.Umawianie i obsługiwanie przyjęć stron przez Członków Zarządu oraz ich rejestrowanie. Umawianie stron na dyżury do Rady Nadzorczej. Obsługa spotkań w Spółdzielni, w tym przygotowanie i organizacja Walnego Zgromadzenia. Wykonywanie czynności rejestracyjnych w Krajowym Rejestrze Sądowym. Zakupów materiałów na potrzeby sekretariatu i prasy na potrzeby Zarządu Spółdzielni. Prowadzenie rejestrów, m.in. pełnomocnictw dla pracowników Spółdzielni oraz Kancelarii RP. Nadzór nad książką ewidencji nieobecności pracowników w godzinach służbowych.Nadzór merytoryczny nad zawartością i aktualizacją strony internetowej Spółdzielni. Zarządzanie telefonami służbowymi pracowników między innym zakup, przydział pracownikom, opisywanie faktur w tym zakresie. Prowadzenie korespondencji dotyczącej wniosków Zespołów Przedstawicieli Nieruchomości.--- Praca od poniedziałku do piątku w godzinach: poniedziałek, wtorek, czwartek 7:00-15:00, środa 7:00-17:00, piątek 7:00 13:00.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy