Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat), Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B,
Inne:
I. Wymagania niezbędne:1. Formalne:1) spełnianie wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135),2) wykształcenie: wyższe,3) doświadczenie zawodowe: minimum 3 letni staż pracy,4) znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o obronie Ojczyzny, o ochotniczych strażach pożarnych, o ochronie przeciwpożarowej, o zarządzaniu kryzysowym, o ochronie ludności i obronie cywilnej,5) prawo jazdy kat. B,6) umiejętność biegłego posługiwania się komputerem w środowisku Windows (pakiet MS Office, Internet i urządzeń biurowych).II. Wymagania dodatkowe:1. Ogólna wiedza z zakresu ochrony przeciwpożarowej, zasadach przygotowania i prowadzenia działań ratowniczych.2. Dodatkowe kursy i szkolenia zawodowe o profilu zgodnym z zakresem obowiązków.3. Praktyczna umiejętność stosowania przepisów prawa.4. Umiejętność prowadzenia negocjacji.5. Wysoka motywacja do pracy. 6. Odporność na stres.7. Rzetelność, samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.8. Umiejętność redagowania pism.9. Elastyczność, mobilność, gotowość do pracy w terenie.