Zakres obowiązków: 1) prowadzenie rachunkowości Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Szczurowej, zwanego dalej Zakładem, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa 2) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,3) dokonywanie wstępnej kontroli:a. zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,b. kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,4) sporządzanie sprawozdań budżetowych, finansowych i statystycznych,5) sporządzanie niezbędnych deklaracji podatkowych, w tym CIT-8 i CIT-8/O, dotyczących podatku od nieruchomości, podatku od środków transportowych oraz sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego dot. środków trwałych,6) nadzór nad ewidencją zakupu i sprzedaży, rozliczanie podatku VAT.Więcej informacji o ofercie oraz warunkach przyjęcia na wskazane stanowisko na stronie BIP Zakładu: bip.malopolska.pl/zgkimszczurowa
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy