Zakres obowiązków: Wykształcenie wyższe, 10 lat doświadczenia na podobnym stanowisku, znajomość języka angielskiego-płynna, doskonała organizacja pracy, umiejętność zarządzania czasem i wielozadaniowość, wysoka kultura osobista oraz dyskrecja w obiegu informacji, znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint) oraz narzędzi biurowych, samodzielność, odpowiedzialność, inicjatywa w działaniu, umiejętność pracy pod presją czasu i elastyczność, możliwe wyjazdy służbowe. Zakres obowiązków: kompleksowe wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, zarządzanie kalendarzem spotkań, organizacja podróży służbowych oraz przygotowywanie niezbędnej dokumentacji, przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby Zarządu, koordynowanie obiegu dokumentów i kontakt z kluczowymi interesariuszami, organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, współpraca z działami firmy oraz zewnętrznymi partnerami, dbanie o prawidłowy przepływ informacji i realizację zadań w ustalonych terminach, wsparcie w realizacji projektów strategicznych. Kontakt e-mailowy z pracodawcą biuro@wlasnaenergia.net
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy