Zakres obowiązków: Zakres obowiązków:- Kompleksowa obsługa spraw pracowniczych, w tym prowadzenie akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy,- Przygotowywanie dokumentacji kadrowej: umowy o pracę, aneksy, porozumienia, wypowiedzenia, zaświadczenia,- Nadzór nad terminowością szkoleń BHP i badań lekarskich,- Sporządzanie i aktualizacja regulaminów wewnętrznych, procedur kadrowych oraz dokumentacji z zakresu prawa pracy,- Współpraca z działem płacowym, w tym przekazywanie danych do naliczenia wynagrodzeń,- Prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz rozliczanie urlopów, zwolnień lekarskich i nieobecności,- Udział w procesach rekrutacyjnych i adaptacyjnych,- Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy i wdrażanie ich w organizacji,- Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, PIP, PFRON itp.),- Przygotowywanie raportów i zestawień kadrowych na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne.Wymagania:- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: administracja, prawo, zarządzanie zasobami ludzkimi),- Minimum 3 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z obsługą kadr,- Znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o pracownikach samorządowych / Kodeksu pracy oraz aktów wykonawczych,- Doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji kadrowej i pracy z systemami kadrowo-płacowymi,- Biegła obsługa komputera (MS Office, w szczególności Excel),- Umiejętność organizacji pracy własnej, dokładność i terminowość.Oferujemy:- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,- Pracę w doświadczonym i przyjaznym zespole,- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,- Wynagrodzenie według taryfikatora: stanowisko zaszeregowane w kategorii średnie,- Dodatkowe świadczenia zgodne z regulaminem pracy i zakładowym funduszem świadczeń socjalnych.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy