Zakres obowiązków: prowadzenie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów zasad bezpieczenństwa i higieny pracy,sporządzanie i przedstawienie komendantowi , co najmnie raz w roku okresowych analiz stanu bezpieczenstwa i higieny pracy zawierające propozycje przedsięwzięćtechnicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy,prowadzenie rejestrów, kompletowanie i praechowywanie dokumentów wypadków przt pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badan pomizrów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy,przedstawienie komendantowi wniosków dot. zachowanie wymagan ergonomii na stanowiskach pracy oraz wyników z badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy,udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz opracowywanie wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków,współpraca z własciwymi komórkami oragnizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia ospowiedzniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczenstwa i higieny pracy oraz zapewnienia własciwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnianych pracowników, uczestniczenie w konsultacjach w zakresie BHP, a także w pracach komisji BHP oraz innych zakładowych komisji zajmujących się problematyką BHP , w tym zapobiegania chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy,bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożen, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąze się z wykonywana pracą,doradzwto w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczenstwa i higieny pracy
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy