Zakres obowiązków: 1. Bezpośrednia obsługa klienta na Sali Obsługi Klienta, przyjmowanie i realizowanie wniosków o rejestrację pojazdów stałą i czasową, przyjmowanie wniosków o wymianę lub wydanie wtórników dowodów rejestracyjnych.2. Prowadzenie ewidencji i przygotowywanie nieaktualnych tablic do kasacji.3. Przyjmowanie zgłoszeń o nabyciu lub zbyciu pojazdu.4. Ewidencjonowanie i organizacja akt w magazynie podręcznym.5. Wysyłka i odbiór dowodów rejestracyjnych z Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych.Praca od poniedziałku do piątku w systemie równoważnym - poniedziałek w godzinach 7:30-17:30, wtorek, środa i czwartek w godzinach 7:30-15:30 oraz w piątek w godzinach 7:30-13:30. Umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia. Zasady dotyczące naboru są określone w Zarządzeniu nr 409/ZPU/2025 pełniącej funkcję Prezydenta Miasta Zabrze z dnia 28 maja 2025 r. w sprawie nadania Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze, pomocnicze, obsługi w Urzędzie Miejskim w Zabrzu oraz na wolne stanowiska dyrektorów miejskich jednostek organizacyjnych.Kandydat, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, jest zobowiązany do dostarczenia dokumentów wynikających z Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej.Informację o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu.Miejsce pracy: Urząd Miejski w Zabrzu, ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze.Termin składania aplikacji do dnia: 07.07.2025 r.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy