ID ogłoszenia:4352737
Szukaj na: zoltyjez.com.pl

ZASTĘPCA KIEROWNIKA URZĘDU STANU CYWILNEGO

PLN
OFERTY PUP
Mstów


Zakres obowiązków: Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:a) wykonywanie pod nieobecność Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego czynności z zakresu Urzędu Stanu Cywilnego, w szczególności:1. dokonywanie rejestracji w rejestrze stanu cywilnego (Źródło);2. wydawanie odpisów i zaświadczeń z rejestru stanu cywilnego;3. sporządzanie aktów stanu cywilnego;4. zamieszczanie wzmianek przy aktach stanu cywilnego;5. zamieszczanie przy akcie stanu cywilnego przypisków;6. przyjmowanie i rejestrowanie oświadczeń w sprawach małżeństwa;7. odtwarzanie aktów stanu cywilnego,8. uzupełnianie, sprostowanie aktów stanucywilnego,9. sporządzanie aktu stanu cywilnego dla zdarzeń,które miały miejsce za granicą i nie zostały zarejestrowane w zagranicznych księgach stanu cywilnego,10. dokonywanie migracji aktów stanu cywilnego do BUSC;11. realizacja zleceń otrzymanych w BUSC;12. występowanie o nadanie numeru PESEL w związku ze sporządzaniem aktu urodzenia dla osób urodzonych w Polsce;13. wprowadzanie do rejestru PESEL zameldowania dziecka w związku ze sporządzeniem aktu urodzenia;14. występowanie o zmianę numeru PESEL w przypadku sprostowania daty urodzenia lub zmiany płci;15. wprowadzanie do rejestru PESEL danych o wymeldowaniu w związku ze zgonem osób posiadających numer PESEL;16. aktualizacja, na podstawie zagranicznego dokumentu stanu cywilnego, w rejestrze PESEL danych odnośnie stanu cywilnego, zawartego małżeństwa czy zgonu osoby posiadającej numer PESEL dla której nie sporządzono polskiego aktu stanu cywilnego;17. wprowadzanie zmian w aktach stanu cywilnego na podstawie prawomocnych wyroków sądów i ostatecznych decyzji administracyjnych;18. sporządzanie sprawozdań statystycznych.b) z zakresu ustawy o dowodach osobistych:1) przyjmowanie wniosków o wydanie dowodów osobistych i ich wydawanie;2) wprowadzanie danych zawartych we wnioskach do Rejestru Dowodów Osobistych (RDO); wprowadzanie do RDO informacji o przyjęciu wykonanego dowodu osobistego;3) przyjmowanie zgłoszeń utraty i uszkodzenia dowodów osobistych;4) wydawanie zaświadczeń o utracie i uszkodzeniu dowodu osobistego;5) powiadomienie urzędów gmin miejsca wystawienia dowodu osobistego o zgłoszeniu utraty dowodu osobistego;6) unieważnianie dowodów osobistych: osób zmarłych, w związku z utratą, uszkodzeniem dokumentu, zmianą danych osobowych, wydaniem nowego dokumentu;7) prowadzenie dokumentacji wydanych dowodów w formie zbioru kopert dowodowych;8) nadawanie numeru PESEL obywatelom polskim zamieszkałym poza RP przy ubieganiu się o wydanie dowodu osobistego;9) udostępnianie danych z RDO;10) udostępnianie dokumentów związanych z wydawaniem dowodów osobistych;11) wydawanie zaświadczeń na podstawie RDO i dokumentów związanych z wydawaniem dowodów osobistych.c) z zakresu ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi:1. przygotowywanie zezwoleń na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych,2. przygotowywanie zezwoleń wydawanych na podstawie przepisów szczególnych,3. prowadzenie ewidencji punktów sprzedaży,4. zbieranie oświadczeń o wartości sprzedaży napojów alkoholowych za rok ubiegły i naliczanie opłaty za ważność zezwolenia na rok bieżący,5. czuwanie nad realizacją corocznych wpływów z opłat za korzystanie z zezwoleń,6. ustalanie czasu pracy placówek handlowych, usługowych i gastronomicznych,7. przygotowywanie i realizacja uchwały w sprawie zasad usytuowania miejsc sprzedaży napojów alkoholowych, a w razie istnienia uzasadnionej potrzeby także przygotowywanie projektów uchwał w sprawie zakazu sprzedaży, podawania, spożywania oraz wnoszenia napojów alkoholowych,8. przygotowanie i realizacja uchwały w sprawie określenia ilości punktów sprzedaży napojów alkoholowych

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • ZASTĘPCA KIEROWNIKA URZĘDU STANU CYWILNEGO
  • Numer
  • StPr/25/1107
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Gminna 14, 42-244 Mstów, powiat: częstochowski, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:a) wykonywanie pod nieobecność Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego czynności z zakresu Urzędu Stanu Cywilnego, w szczególności:1. dokonywanie rejestracji w rejestrze stanu cywilnego (Źródło);2. wydawanie odpisów i zaświadczeń z rejestru stanu cywilnego;3. sporządzanie aktów stanu cywilnego;4. zamieszczanie wzmianek przy aktach stanu cywilnego;5. zamieszczanie przy akcie stanu cywilnego przypisków;6. przyjmowanie i rejestrowanie oświadczeń w sprawach małżeństwa;7. odtwarzanie aktów stanu cywilnego,8. uzupełnianie, sprostowanie aktów stanucywilnego,9. sporządzanie aktu stanu cywilnego dla zdarzeń,które miały miejsce za granicą i nie zostały zarejestrowane w zagranicznych księgach stanu cywilnego,10. dokonywanie migracji aktów stanu cywilnego do BUSC;11. realizacja zleceń otrzymanych w BUSC;12. występowanie o nadanie numeru PESEL w związku ze sporządzaniem aktu urodzenia dla osób urodzonych w Polsce;13. wprowadzanie do rejestru PESEL zameldowania dziecka w związku ze sporządzeniem aktu urodzenia;14. występowanie o zmianę numeru PESEL w przypadku sprostowania daty urodzenia lub zmiany płci;15. wprowadzanie do rejestru PESEL danych o wymeldowaniu w związku ze zgonem osób posiadających numer PESEL;16. aktualizacja, na podstawie zagranicznego dokumentu stanu cywilnego, w rejestrze PESEL danych odnośnie stanu cywilnego, zawartego małżeństwa czy zgonu osoby posiadającej numer PESEL dla której nie sporządzono polskiego aktu stanu cywilnego;17. wprowadzanie zmian w aktach stanu cywilnego na podstawie prawomocnych wyroków sądów i ostatecznych decyzji administracyjnych;18. sporządzanie sprawozdań statystycznych.b) z zakresu ustawy o dowodach osobistych:1) przyjmowanie wniosków o wydanie dowodów osobistych i ich wydawanie;2) wprowadzanie danych zawartych we wnioskach do Rejestru Dowodów Osobistych (RDO); wprowadzanie do RDO informacji o przyjęciu wykonanego dowodu osobistego;3) przyjmowanie zgłoszeń utraty i uszkodzenia dowodów osobistych;4) wydawanie zaświadczeń o utracie i uszkodzeniu dowodu osobistego;5) powiadomienie urzędów gmin miejsca wystawienia dowodu osobistego o zgłoszeniu utraty dowodu osobistego;6) unieważnianie dowodów osobistych: osób zmarłych, w związku z utratą, uszkodzeniem dokumentu, zmianą danych osobowych, wydaniem nowego dokumentu;7) prowadzenie dokumentacji wydanych dowodów w formie zbioru kopert dowodowych;8) nadawanie numeru PESEL obywatelom polskim zamieszkałym poza RP przy ubieganiu się o wydanie dowodu osobistego;9) udostępnianie danych z RDO;10) udostępnianie dokumentów związanych z wydawaniem dowodów osobistych;11) wydawanie zaświadczeń na podstawie RDO i dokumentów związanych z wydawaniem dowodów osobistych.c) z zakresu ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi:1. przygotowywanie zezwoleń na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych,2. przygotowywanie zezwoleń wydawanych na podstawie przepisów szczególnych,3. prowadzenie ewidencji punktów sprzedaży,4. zbieranie oświadczeń o wartości sprzedaży napojów alkoholowych za rok ubiegły i naliczanie opłaty za ważność zezwolenia na rok bieżący,5. czuwanie nad realizacją corocznych wpływów z opłat za korzystanie z zezwoleń,6. ustalanie czasu pracy placówek handlowych, usługowych i gastronomicznych,7. przygotowywanie i realizacja uchwały w sprawie zasad usytuowania miejsc sprzedaży napojów alkoholowych, a w razie istnienia uzasadnionej potrzeby także przygotowywanie projektów uchwał w sprawie zakazu sprzedaży, podawania, spożywania oraz wnoszenia napojów alkoholowych,8. przygotowanie i realizacja uchwały w sprawie określenia ilości punktów sprzedaży napojów alkoholowych
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 07.07.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 5 150 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • wyższy urzędnik samorządowy

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: prawo,
      
  • Inne:
  • Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:Na stanowisku Zastępcy Kierownika USC może być zatrudniona osoba, która:1. ma obywatelstwo polskie, pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;2. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;3. posiada:a) dyplom ukończenia wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra lub,b) dyplom potwierdzający ukończenie wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych za granicą, o którym mowa w art. 326 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2024 r. poz. 1571,1871 i 1897], albo uznany za równoważny polskiemu dyplomowi potwierdzającemu uzyskanie tytułu zawodowego magistra zgodnie z art. 327 ust. 1 tej ustawy lub,c) dyplom potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra i świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w zakresie administracji;4. posiada łącznie co najmniej trzyletni staż pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub w samorządowych jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi,5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:a) biegła obsługa komputera (w tym pakietu Microsoft Office, poczta elektroniczna),b) umiejętność pracy w zespole,c) rzetelność, komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność i obowiązkowość,d) umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy,e) znajomość przepisów prawa z obszaru: Prawo o aktach stanu cywilnego, ustawa o dowodach osobistych, ustawa o ewidencji ludności, ustawa o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, kodeks postępowania administracyjnego, umiejętność ich interpretacji i zastosowania do wykonywanych zadań.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • URZĄD GMINY MSTÓW
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
  • Adres
  • Gminna 14, 42-244 Mstów, powiat: częstochowski, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • -
  • Numer telefonu
  • 34 328 40 05
  • E-mail
  • -