ID ogłoszenia:4345381
Szukaj na: zoltyjez.com.pl

ADMINISTRATOR WYPOŻYCZALNI

PLN
OFERTY PUP
Kraków


Zakres obowiązków: administrowanie/koordynacja usług bezpłatnej wypożyczalni sprzętu medycznego; do obowiązków pracownika zatrudnionego na stanowisku administratora wypożyczalni należeć będzie w szczególności: bieżąca obsługa osób wypożyczających sprzęt; udzielanie informacji o możliwości i warunkach wypożyczania sprzętu; ustalanie terminów rozpoczęcia i zakończenia usługi; organizacja i nadzór nad procesem realizacji usług; wydawanie i przyjmowanie drobnego sprzętu (w siedzibie MCO) wraz z przeszkoleniem w zakresie jego obsługi; zlecanie i organizacja transportu sprzętu; zlecanie i organizacja czyszczenia sprzętu; prowadzenie kontroli stanu sprzętu; przyjmowanie i obsługa zgłoszeń dotyczących awarii, uszkodzenia, zniszczenia lub utraty sprzętu; zlecanie napraw, przeglądów i czynności konserwacyjnych sprzętu; prowadzenie i kontrola dokumentacji wypożyczalni (w tym w szczególności rejestrów, protokołów, umów); monitorowanie, sprawozdawczość i ewaluacja realizowanych usług;

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • ADMINISTRATOR WYPOŻYCZALNI
  • Numer
  • StPr/25/2577
  • Dodane przez
  • Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Wielicka 267, 30-663 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
  • Zakres obowiązków
  • administrowanie/koordynacja usług bezpłatnej wypożyczalni sprzętu medycznego; do obowiązków pracownika zatrudnionego na stanowisku administratora wypożyczalni należeć będzie w szczególności: bieżąca obsługa osób wypożyczających sprzęt; udzielanie informacji o możliwości i warunkach wypożyczania sprzętu; ustalanie terminów rozpoczęcia i zakończenia usługi; organizacja i nadzór nad procesem realizacji usług; wydawanie i przyjmowanie drobnego sprzętu (w siedzibie MCO) wraz z przeszkoleniem w zakresie jego obsługi; zlecanie i organizacja transportu sprzętu; zlecanie i organizacja czyszczenia sprzętu; prowadzenie kontroli stanu sprzętu; przyjmowanie i obsługa zgłoszeń dotyczących awarii, uszkodzenia, zniszczenia lub utraty sprzętu; zlecanie napraw, przeglądów i czynności konserwacyjnych sprzętu; prowadzenie i kontrola dokumentacji wypożyczalni (w tym w szczególności rejestrów, protokołów, umów); monitorowanie, sprawozdawczość i ewaluacja realizowanych usług;
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 0.250
  • Zmianowość:
  • inna
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 10.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 0.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.07.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • 30.09.2025
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 1 500 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu

Wymagania

  • Konieczne:
  • Zawody: Pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu (wymagany staż - lata: 1),
      Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
      
  • Inne:
  • minimalne wykształcenie: średnie; doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok; bardzo dobra obsługa komputera, programu Excel; rzetelność i terminowość w wykonywaniu zadań, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy własnej; aktualna wiedza z zakresu wsparcia opiekunów nieformalnych i organizacji opieki nad osobą niesamodzielną, w szczególności na temat funkcjonalności i sposobu korzystania ze sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego (takiego jak: łóżka medyczne, chodziki, balkoniki wysokie ze stabilizacją przedramion, laski, wózki inwalidzkie, koncentratory tlenu, rotory rehabilitacyjne, pionizatory statyczne, podnośniki); doświadczenie własne w opiece domowej nad osobą potrzebującą wsparcia w codziennym funkcjonowaniu (seniorem, niepełnosprawnym dzieckiem, osobą przewlekle chorą) lub doświadczenie zawodowe w pracy na rzecz i z opiekunami nieformalnymi/faktycznymi osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu będzie dodatkowym atutem; znajomość (np. z racji wcześniejszego zatrudnienia) systemów ważnych dla opieki domowej nad osobą potrzebującą wsparcia w codziennym funkcjonowaniu zdrowia, pomocy społecznej, ubezpieczeń społecznych będzie dodatkowym atutem.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Miejskie Centrum Opieki dla Osób Starszych, Przewlekle Niepełnosprawnych oraz Niesamodzielnych w Krakowie
  • Adres www
  • www.mco.krakow.pl
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Adres
  • Wielicka 267, 30-663 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
  • Osoba do kontaktu
  • Pracodawca
  • Numer telefonu
  • -
  • E-mail
  • -