Zakres obowiązków: Prowadzenie niżej rejestrów pism i spraw.Wprowadzanie cenników umów do systemu KS SOMED.Prowadzenie działań związanych z zawieraniem umów na świadczenia zdrowotne i aneksów do tych umów.Obsługa modułu Umowy – wprowadzanie i udostępnianie umów.Weryfikacja wniosków otrzymywanych od Towarzystw Ubezpieczeniowych, co do zgodności z przepisami prawa oraz przygotowywanie stosownych odpowiedzi.Prowadzenie interwencji zgłoszonych na podstawie Standardów Ochrony Dzieci w Szpitalu.Aktualizacja danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej.Prowadzenie spraw związanych z wnioskami i skargami, zgodnie z obowiązującymi procedurami.Przygotowywanie dokumentacji dla potrzeb wymiaru sprawiedliwości i organów ścigania.Obsługa szkód ubezpieczeniowych.Prowadzenie korespondencji wew. i zew.Praca na 1 zmianę (7.00-14.35).
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy