Zakres obowiązków: Prowadzenie ewidencji księgowej, prowadzenie pełnej lub uproszczonej księgowości podmiotów gospodarczych, dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych, prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych oraz rozliczanie operacji finansowych, księgowanie faktur od dostawców i przygotowywanie płatności, prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami finansowymi, sporządzanie listy płac oraz przygotowywanie przelewów bankowych wynagrodzeń, rozliczanie należności wynikających z przepisów wewnętrznych np. delegacje, zaliczki itp., potwierdzanie sald należności i zobowiązań z kontrahentami oraz uzgadnianie rozrachunków, w tym także wyjaśnianie zaistniałych różnic, rozliczanie faktur z importu i eksportu, wystawianie zaświadczeń i dokumentów związanych z wynagrodzeniem oraz innych dokumentów rozliczeniowych, obsługiwanie programu płatnik w zakresie rozliczeń z ZUS, sporządzanie deklaracji podatkowych tj. CIT, VAT oraz deklaracji ZUS, prowadzenie ewidencji kasowej, sporządzanie raportów finansowych, współpraca z klientami zewnętrznymi firmy tj. dostawcami usług, kancelarią prawną, urzędami, biegłym rewidentem itp.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy