Zakres obowiązków: Opis stanowiska pracy :- prowadzenie i obsługa sekretariatu- gromadzenie i przechowywanie informacji- koordynacja stanu ewidencji środków trwałych Zakładu- wykonywanie zleconych prac administracyjno-biurowych- obsługa telefonów oraz udzielanie informacji studentom (również w języku angielskim)- rejestracja oraz wstępna merytoryczna selekcja korespondencji wychodzącej i przychodzącej- współdziałanie z kierownikami poszczególnych komórek organizacyjnych w zakresie usprawniania działań administracyjnych- prowadzenie kalendarza spotkań- przygotowywanie pism, analiz i korespondencji dla przełożonych- dbanie o prawidłowy przepływ informacji- udział w spotkaniach i przygotowywanie sprawozdań z ich przebiegu- prowadzenie i przechowywanie akt pracowników Zakładu- gromadzenie i przygotowywanie materiałów dla przełożonegoMiejsce wykonywania pracy: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, Oddział Kliniczny Perinatologii i Ginekologii Onkologicznej, ul Zegadłowicza 3, 41-200 SosnowiecPraca na 1/2 etatu od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy