Zakres obowiązków: - samodzielne naliczanie wynagrodzeń za pracę, sporządzanie list płac, dokonywanie potrąceń na podstawie tytułów wykonawczych oraz pozostałych potrąceń;- naliczanie wynagrodzeń chorobowych oraz zasiłków z ubezpieczenia społecznego;- naliczanie innych świadczeń pracowniczych tj. odpraw emerytalnych i rentowych, ekwiwalentu za niewykorzystany urlop;- naliczanie wynagrodzeń z zakresu umów cywilnoprawnych (umów zleceń, umów o dzieło, rad nadzorczych);- obliczanie zobowiązań wobec ZUS i US;- przygotowywanie deklaracji i dokumentacji na rzecz ZUS, US, GUS, PFRON;- obsługa PPK w tym sporządzanie i przesyłanie deklaracji rozliczeniowych;- obsługa programu Płatnik;- przygotowanie zaświadczeń, w tym emerytalno-rentowych (RP-7);- sporządzanie rocznych rozliczeń PIT-11, PIT 4R, PFRON, ZUS IWA.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy