Zakres obowiązków: Pełne ogłoszenie naboru nr 30/RŚR/2025 dostępne jest na stronie https://opsgliwice.pl/ogloszenia-2/nabory-2/ Wykształcenie: średnie, staż pracy min. 1 rok, znajomość przepisów ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych, znajomość przepisów ustawy z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, znajomość przepisów ustawy z dnia z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, znajomość aktów prawa miejscowego w w/w zakresie, obsługa programów komputerowych w środowisku Windows oraz Word i Excel, wymagania dodatkowe: doświadczenie na stanowisku pracy w administracji publicznej, główne obowiązki: prowadzenie spraw związanych z realizacją świadczeń rodzinnych oraz świadczeń z funduszu alimentacyjnego. Zakres odpowiedzialności: ustalanie uprawnień do świadczeń rodzinnych oraz funduszu alimentacyjnego, przygotowywanie decyzji administracyjnych wynikających z ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, przyjmowanie oraz kompletowanie wniosków o ustalenie prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, przygotowywanie list wypłat oraz zleceń dla działu finansowo księgowego, wprowadzanie danych do systemu informatycznego obsługującego świadczenia, wydawanie zaświadczeń i poświadczanie zgodności z oryginałem odpisów dokumentów przedstawionych przez stronę na potrzeby prowadzonych postępowań, prowadzenie korespondencji dotyczącej zadań określonych zakresem czynności, jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy