Zakres obowiązków: 1. Przyjmowanie posegregowanych odpadów od mieszkańców Gminy Mszana zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie ewidencji dostarczanych odpadów komunalnych oraz osób korzystających z PSZOK.2. Prowadzenie niezbędnej dokumentacji dot. przyjmowania odpadów m.in. prowadzenia ewidencji w systemie Karta PSZOK, drukowanie potwierdzeń dla osób korzystających z PSZOK, przyjmowania od osób przywożących odpady upoważnień jednorazowych.3. Współpraca z klientami m.in.: udzielanie informacji, wskazywanie pojemników właściwych dla danego rodzaj odpadu, weryfikacja pochodzenia odpadów.4. Obsługa i nadzór nad odbiorem odpadów niebezpiecznych, właściwe ich magazynowanie.5. Obsługa samochodowej wagi najazdowej oraz platformy wagowej przeznaczonej dla małych ilości odpadów.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy