Zakres obowiązków: Dostarczanie najwyższej jakości obsługi pasażerów, maskymalizowanie zysków, osiąganie wyznaczonych celów i monitorowanie własnej pracy.
Szczegóły
Oferta pracy
DORADCA KLIENTA
Numer
StPr/25/2430
Dodane przez
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy:
Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Zakres obowiązków
Dostarczanie najwyższej jakości obsługi pasażerów, maskymalizowanie zysków, osiąganie wyznaczonych celów i monitorowanie własnej pracy.
Rodzaj umowy:
-
Wymiar etatu:
1.000
Zmianowość:
inna
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Liczba godzin pracy w miesiącu:
160.00
Data rozpoczęcia:
02.06.2025
Data zakończenia pracy:
02.06.2028
Wynagrodzenie brutto
od 7 100 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagania
Konieczne:
Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat), Języki: białoruski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły, angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, niemiecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany, Uprawnienia: Bardzo dobre umiejętności interpersonalne oraz sprzedażowe, Dobry kontakt z klientem, bardzo dobra obsługa komputera,
Inne:
2 lata Doświadczenia w Call Center lub na stanowisku Digital Sales Representative z językiem niemieckim.
Dane pracodawcy
Pracodawca
kontakt przez PUP
Adres www
-
Sposób aplikowania
za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu pracy
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Adres
Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie