Zakres obowiązków: Aktywne badanie i tworzenie dostosowanych rozwiązań cyfrowych, zarówno tymczasowych, jak i trwałych, w celu zaspokojenia konkretnych potrzeb operacji rynkowych. Organizowanie spotkań w celu zapewnienia wskazówek dotyczących wewnętrznych działań związanych z wdrażaniem rozwiązań cyfrowych. Testowanie (UAT i UVT) z perspektywy użytkownika skonfigurowanych możliwości przy użyciu różnych środowisk (komputer, telefon komórkowy, tablet / różne języki) zarówno dla platform B2B, jak i B2C (strona internetowa, e-commerce), w tym aktualizacje front-end i back-end (banery, promocje itp.). Przesyłanie treści i materiałów szkoleniowych związanych z marką / niezależnych od marki. Współpraca z zespołami Global Capability i Digital w celu znalezienia odpowiednich treści / materiałów szkoleniowych niezależnych od marki. Szybka reakcja na awarie systemu, śledzenie zgłoszeń w imieniu użytkowników końcowych. Bycie bramą między użytkownikiem końcowym a zespołami programistów. Oprócz utrzymania platformy cyfrowej B2B, strukturyzuje i zapewnia raportowanie i analizę danych uzyskanych z narzędzi cyfrowych. Współpraca i bycie bramą między agencją zewnętrzną a odpowiednimi zespołami użytkowników końcowych / właścicieli produktów. Tworzenie / aktualizacja / modyfikacja szablonów, odbiorców, publikowanie zadań / ankiet / quizów, formularzy potencjalnych klientów i rejestracja użytkowników w Salesforce / platformach cyfrowych. Przygotowywanie ankiet NPS, raportowanie i monitorowanie. Uzgadnianie i płatności w ramach programu motywacyjnego. Wsparcie administracyjne w zakresie zamówień elektronicznych. Aktualizacja i tworzenie dokumentacji wewnętrznej, przepływów procesów, podręczników dla narzędzi cyfrowych, procesów i przewodników po raportach PBI. Miejsce wykonywania pracy: Kraków.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy