Opis zadań: 1. Zapoznanie się z organizacją i zakresem działania Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego.2. Wstępna segregacja poczty tj.: rejestrowanie pism i faktur w odpowiednich rejestrach.3. Opatrywanie pieczecią wpływu i wpisanie numeru z rejestru, w którym pismo zostało zarejestrowane, dokonywanie dekretacji na polecenie Kierownika Urzędu.4. Przyjmowanie przesyłek zgodnie z procedurą oraz sprawdzanie czy przesyłka adresowana jest do Starostwa.5. Rejestracja przesyłek w odpowiednim rejestrze, powiadomienie adresata o przyjęciu przesyłki, przekazanie przesyłki adresatowi.6. Obsługa systemu poczty elektronicznej Urzędu, w tym elektronicznej poczty podawczej oraz e-dokumentu.7. Bezzwłoczne zgłaszanie przełożonemu lub informatykowi problemów związanych z funkcjonowaniem poczty elektronicznej oraz e-dokumentu.8. Archiwizacja dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami.9. Pomoc w przygotowaniu materiałów i dokumentów archiwalnych do przekazania dla właściwego archiwum państwowego.10. Pomoc w przygotowaniu dokumentacji niearchiwalnej do brakowania.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy