ID ogłoszenia:4324145
Szukaj na: zoltyjez.com.pl

SEKRETARKA/SEKRETARZ

PLN
OFERTY PUP
Nędza


Zakres obowiązków: Zakres obowiązków:-Obsługa sekretariatu przedszkola, kontakt z rodzicami oraz firmami i instytucjami zewnętrznymi-Prowadzenie dokumentacji kadrowej oraz teczek akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami-Przygotowywanie umów, skierowań, zaświadczeń i innych dokumentów kadrowych-Rozliczanie czasu pracy i urlopów-Prowadzenie i aktualizacja Systemu Informacji Oświatowej-Współpraca z kadrą przedszkola-Współpraca z Urzędem Gminy, księgowością i innymi instytucjami-Obsługa urządrzeń biurowych-Administrownie strony internetowej i systemu ewidencji wejść i wyjść-Przygotowywnie pism związanych z działalnością placówki-Prowadzenie i aktualizowanie księg inwentarzowych-Prowadzenie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych-Prowadzenie sprawozdań zgodnie z obowiązującymi przepisami (zamówienia publiczne, GUS itp.)Wymagania:- wykształcenie min. średnie- niekaralność- min. 5 letnie doświaczenie na podobnym stanowisku- umiejętność organizowania pracy własnej- wyskoka kultuta osobista i umiejętności interpersonalneUmowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • SEKRETARKA/SEKRETARZ
  • Numer
  • StPr/25/0720
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Adama Mickiewicza 53, 47-440 Nędza, powiat: raciborski, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • Zakres obowiązków:-Obsługa sekretariatu przedszkola, kontakt z rodzicami oraz firmami i instytucjami zewnętrznymi-Prowadzenie dokumentacji kadrowej oraz teczek akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami-Przygotowywanie umów, skierowań, zaświadczeń i innych dokumentów kadrowych-Rozliczanie czasu pracy i urlopów-Prowadzenie i aktualizacja Systemu Informacji Oświatowej-Współpraca z kadrą przedszkola-Współpraca z Urzędem Gminy, księgowością i innymi instytucjami-Obsługa urządrzeń biurowych-Administrownie strony internetowej i systemu ewidencji wejść i wyjść-Przygotowywnie pism związanych z działalnością placówki-Prowadzenie i aktualizowanie księg inwentarzowych-Prowadzenie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych-Prowadzenie sprawozdań zgodnie z obowiązującymi przepisami (zamówienia publiczne, GUS itp.)Wymagania:- wykształcenie min. średnie- niekaralność- min. 5 letnie doświaczenie na podobnym stanowisku- umiejętność organizowania pracy własnej- wyskoka kultuta osobista i umiejętności interpersonalneUmowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 0.750
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 30.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • -
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.07.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 5 000 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • pracownik biurowy

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: średnie zawodowe,
      

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Przedszkole w Nędzy
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
  • Adres
  • Adama Mickiewicza 53, 47-440 Nędza, powiat: raciborski, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Dział Kadr
  • Numer telefonu
  • 32 410-20-60
  • E-mail
  • przedszkole@edu.nedza.pl