Zakres obowiązków: Zakres obowiązków:-Obsługa sekretariatu przedszkola, kontakt z rodzicami oraz firmami i instytucjami zewnętrznymi-Prowadzenie dokumentacji kadrowej oraz teczek akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami-Przygotowywanie umów, skierowań, zaświadczeń i innych dokumentów kadrowych-Rozliczanie czasu pracy i urlopów-Prowadzenie i aktualizacja Systemu Informacji Oświatowej-Współpraca z kadrą przedszkola-Współpraca z Urzędem Gminy, księgowością i innymi instytucjami-Obsługa urządrzeń biurowych-Administrownie strony internetowej i systemu ewidencji wejść i wyjść-Przygotowywnie pism związanych z działalnością placówki-Prowadzenie i aktualizowanie księg inwentarzowych-Prowadzenie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych-Prowadzenie sprawozdań zgodnie z obowiązującymi przepisami (zamówienia publiczne, GUS itp.)Wymagania:- wykształcenie min. średnie- niekaralność- min. 5 letnie doświaczenie na podobnym stanowisku- umiejętność organizowania pracy własnej- wyskoka kultuta osobista i umiejętności interpersonalneUmowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy