Opis zadań: 1.Utrzymanie i optymalizacja środowisk VMware/Proxmox 2.Zarządzanie kopiami zapasowymi w Veeam Backup3.Utrzymanie systemów Windows 7-11, Windows Server 2016-2022 4.Obsługa Active Directory, GPO, DNS, DHCP 5.Sieci komputerowe i bezpieczeństwo IT 6.Konfiguracja i administracja przełącznikami Cisco, TP-Link 7.Obsługa i konfiguracja routerów DrayTek, MikroTik 8.Utrzymanie sieci bezprzewodowej Ubiquiti 9.Zarządzanie firewallami i zabezpieczeniami sieciowymi (np. Fortinet,pfSense, Sophos) 10.Monitoring i analiza ruchu sieciowego - Zabbix, PRTG, Wireshark Obsługa użytkowników i Helpdesk IT 11.Przyjmowanie i realizacja zgłoszeń użytkowników (pierwsza linia wsparcia IT)12.Rozwiązywanie problemów związanych z systemami Windows, oprogramowaniem biurowym i urządzeniami peryferyjnymi 13.Wsparcie użytkowników w zakresie Comarch XL, Microsoft 365, Teams, Outlook, OneDrive 14.Instalacja i konfiguracja oprogramowania oraz sprzętu IT15.Obsługa systemów zgłoszeniowych (GLPI, OTRS, Jira Service Management, ServiceNow)16.Zdalna pomoc użytkownikom poprzez AnyDesk, TeamViewer, Microsoft Remote Desktop17.Tworzenie raportów i analiz w Excelu18.Podstawowa znajomość narzędzi Business Intelligence (Comarch BI, Power BI, Tableau, QlikView)19.Optymalizacja raportowania w systemie ERP Comarch XL
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy