Zakres obowiązków: Opis stanowiska pracy :- Realizacja zadań z zakresu obsługi serwisowej i realizacji zakupów aparatury medycznej oraz sprzętu laboratoryjnego (w tym analiza rynku, wycena, przygotowanie zleceń / umów, nadzór nad realizacją zamówień, rozliczanie),- Przygotowywanie dokumentacji oraz realizacja czynności formalno-prawnych w ramach prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,- Weryfikacja potrzeb i określanie wymagań technicznych odnoszących się do zagadnień serwisowych oraz zakupowych sprzętu, które są zgłaszane przez jednostki dydaktyczno-badawcze Uczelni,- Gromadzenie, segregowanie i ewidencjonowanie dokumentacji wewnętrznej oraz zewnętrznej zgodnie z instrukcją kancelaryjną oraz obowiązującymi przepisami i aktami prawnymi- Prowadzenie rejestrów korespondencji oraz obsługa techniczno-biurowa Działu,- Dbanie o terminową realizację powierzonych zadań- Współpraca z jednostkami wewnętrznymi Uczelni oraz podmiotami zewnętrznymi.Miejsce wykonywania pracy: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, Oddział Kliniczny Perinatologii i Ginekologii Onkologicznej, ul Zegadłowicza 3, 41-200 SosnowiecPraca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy