Zakres obowiązków: - Sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitariatów, odkurzanie, zamiatanie.- Zlecenie wykonywane 3,5 godziny dziennie od poniedziałku do piątku. W godzinach: 16:00-19:30.
Szczegóły
Oferta pracy
SPRZĄTACZKA BIUROWA
Numer
StPr/25/0752
Dodane przez
Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy:
Żelazna 2, 40-851 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Zakres obowiązków
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitariatów, odkurzanie, zamiatanie.- Zlecenie wykonywane 3,5 godziny dziennie od poniedziałku do piątku. W godzinach: 16:00-19:30.
Rodzaj umowy:
-
Wymiar etatu:
-
Zmianowość:
nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu:
-
Liczba godzin pracy w miesiącu:
-
Data rozpoczęcia:
24.03.2025
Data zakończenia pracy:
-
Wynagrodzenie brutto
od 30,50 PLN
System wynagradzania:
-
Zawód:
pracownik utrzymania czystości (sprzątaczka)
Wymagania
Konieczne:
Wykształcenia: brak lub niepełne podstawowe,
Inne:
Doświadczenie NIE jest wymagane (istnieje możliwość przyuczenia).
Dane pracodawcy
Pracodawca
INWEMER SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ