Zakres obowiązków: 1. Realizacja całokształtu spraw związanych z gospodarką zasobami mieszkaniowymi.2. Nadzór nad podległymi pracownikami konserwatorami - gospodarzami zatrudnionymi przez spółdzielnię i zewnętrznymi z firm wykonujących pracę na rzecz spółdzielni.3. Organizowanie pracy działu technicznego.4. Gospodarka i planowanie środków finansowych przeznaczonych na eksploatację podstawową.5. Organizowanie i nadzór nad okresową kontrolą techniczną obiektów budowlanych spółdzielni polegającej na sprawdzaniu stanu technicznego sprawności oraz usuwaniem stwierdzonych uchybień.6. Nadzór nad rzetelną realizacją zgłoszeń lokatorów w zakresie bieżącej pracy działu oraz prawidłowym prowadzeniem rejestru tych zgłoszeń.7. Współpraca z organami nadzoru budowlanego i gospodarki komunalnej w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji powierzonych zadań.8. Przygotowywanie założeń oraz projektów umów w zakresie podległych zadań oraz nadzór nad ich prawidłową realizacją.9. Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie remontów i eksploatacji zasobów spółdzielni.10. Przygotowywanie danych do planu remontów spółdzielni.11. Wybieranie wykonawców i prowadzenie remontów oraz konserwacji bieżącej Spółdzielni.12. Umiejętne reagowanie na powstałe awarie i nadzór nad ich usuwaniem.13. Prowadzenie i organizacja gospodarki komunalnej spółdzielni.14. Uczestniczenie w odbiorach robót wykonywanych przez podmioty zewnętrznPreferowane wykształcenie techniczne lub praktyka na podobnym stanowisku.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy