Opis zadań: Referat Ochrony Środowiska: poznanie struktury organizacyjnej i zadań wykonywanych w poszczególnych referatach Urzędu Gminy w szczególności referatu Ochrony Środowiska, Rolnictwa, Działalności Gospodarczej i Planowania. Sporządzanie rejestrów z wydanych zaświadczeń, zbierenie informacji o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystania, zbieranie informacji i uzupełnianie: ewidencji zbiorników bezodpływowych lub przydomowych oczyszczalni, bazy inwentaryzacji ogrzewania budynków. Przygotowywanie dokumentacji przy sporządzaniu planu zagospodarowania przestrzennego. Archiwizacja dokumentacji. Referat Gospodarki Komunalnej: poznanie struktury organizacyjnej i zadań wykonywanych w poszczególnych refertatach Urzędu Gminy w szczególności Referatu Gospodarki Komunalnej. Pomoc w gromadzeniu i przygotowaniu dokumentacji obiektów komunalnych. Pomoc w przygotowaniu postanowień i decyjzji administarcyjnych. Aktualizacja bazy danych rejestru gminnego właścicieli nieruchomości. Pomoc w ewidencjonowaniu deklaracji, upomnień. Archiwizacja dokumentacji.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy