Zakres obowiązków: Sprawna, profesjonalna i życzliwa obsługa gości: udzielanie informacji o dostępności, standardzie i wyposażeniu pokoi hotelowych; Wystawianie kart pobytu, rejestrowanie, meldowanie i obciążanie gości za pobyt, przyjmowanie płatności w formie gotówkowej i bezgotówkowej, wystawianie FV i paragonów (również raportów kasowych dobowych i miesięcznych); bieżąca sprzedaż miejsc noclegowych, dokonywanie i sprawdzanie rezerwacji; prowadzenie bieżącej ewidencji pokoi; obsługa: centrali telefonicznej, faksu, ksero, kasy hotelowej, terminala, komputera, oraz innych urządzeń biurowych; zgłaszanie i odnotowanie braków i uszkodzeń wynikłych z użytkowania lub spowodowanych przez gości; prowadzenie dokumentacji i archiwum recepcji; utrzymywanie na bieżąco porządku i wyglądu estetycznego recepcji;
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy