Zakres obowiązków: Przeprowadzanie kontroli gospodarki finansowej jednostek samorządu terytorialnego lub innych podmiotów wyszczególnionych w art. 1 ust. 2 ustawy z dnia 7 października 1992 r. o regionalnych izbach obrachunkowych (t.j. Dz. U. z 2025 r., poz. 7), w oparciu o kryteria wskazane w art. 5 tej ustawy, na zasadach określonych w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 lipca 2004 r. w sprawie siedzib i zasięgu terytorialnego regionalnych izb obrachunkowych oraz szczegółowej organizacji izb, liczby członków kolegium i trybu postępowania (Dz. U. Nr 167, poz. 1747); sporządzanie protokołów kontroli z przeprowadzonych czynności kontrolnych, projektów wystąpień pokontrolnych oraz innych pism (odpowiedzi, zawiadomień do odpowiednich organów) związanych z czynnościami służbowymi; w przypadku pełnienia funkcji koordynatora kontroli, nadzorowanie pracy podległego zespołu, w tym podział zadań, egzekwowanie efektów pracy oraz ewentualne udzielanie instruktażu.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy