Opis zadań: 1. Pomoc w obsłudze bieżących spraw administracyjnych w pionie administracji2. Organizowanie spotkań, w tym spotkań z Zarządem3. Organizowanie spraw związanych z przyjazdem Zarządu4. Obsługa elektronicznego obiegu dokumentów w spółce5. Obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej, w tym kurierskiej6. Współpraca przy obsłudze floty7. Bieżące monitorowanie stanu technicznego biura oraz urządzeń podlegających pod dział administracji i niezwłoczne zgłaszanie wszystkich usterek w zależności od zdiagnozowanego problemu pracownikowi gospodarczemu lub Kierownikowi Biura Zarządu i Administracji8. Rejestracja dokumentacji w rejestrach spółki9. Obsługa centrali telefonicznej, tj. odbieranie i przełączanie rozmów10. Współpraca z Kierownikiem Biura Zarządu i Administracji, w zakresie zarządzania wyposażeniem służbowym pracowników
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy